misschien een rare vraag???

ja ik ken het...
maar het zal wel goed komen we zijn allebei nog maar net bezig(al vind ik het zelf wel erg lang duren)
groetjes mier

ja dat vind ik ook,  sinds ik ongesteld ben gaat  het wel  weer (ik weet nu dat het er niet in zit en dat en  het op nieuw  moeten proberen) maar voor die tijd duurde elke dag zoooooo  lang. maar goed ik heb er nog alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. en ik weet dat 6 maanden heel normaal is dus ik maak mer er nu nog  geen zorgen over.
groetjes nimfje    

ja idd , vorige maand en die maand daarvoor was ik stik chagrijnig toen ik ongi werd en dit x had ik zoiets van,,ja het is nog maar kort het zal zijn tijd nodig hebben,,
en 11 jaar aan de pil gezeten is ook best lang.
hoe oud ben je eigenlijk en waar kom je vandaan?
ik ben 26 en woon in brabant
groetjes mier

ik ben ook 26 in oktober 27 en kom uit gelderland.
ik dacht al te zien aan het 1980 achter je naam dat je ook 26 bent. leuk zijn we even oud.
ik vind het zelf nog wel moeilijk om er niet zoveel mee bezig te zijn, vooral omdat ik ook met kinderen weken enzo maar ik probeer me te alleen maar toe te staan er savonds zo als nu er even over na te denken en te hopen dat het snel zo mag zijn voor ons. ben niet zo geduldig.

oh grappig.
ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar soms is dat zo moeilijk,ik werk in een drogisterij dus zie ook vaak dikke buiken en kinderwagens
we wachten maar gewoon af wat de volgende dagen ons brengt...en dan op naar de volgende ronde dan maar weer.
groetjes mier

dat vind ik ook sterkte de komende tijd en wie weet is de volgende ronde wel een succes ik hoop het voor ons allemaal. en wie weet spreken we elkaar wel weer bij een ander erg positief onderwerp.
groetjes nimfje

ja idd nadat het weer gestopt is maar weer flink klussen voor de volgende ronde<30mei>
veel klusplezier
groetjes mier

Terug
Bovenaan