Misschien een tip....

A

Anoniem

Guest
Ikzelf heb erg veel geluk dat ik in ronde 3 al zwanger mag zijn dat besef ik heel erg goed, maar ik heb deze derde ronde voor het eerst tarwekiemolie gebruikt.
Zelf had ik er het een en ander over opgezocht en las veel positieve verhalen en dacht toen dus baat het niet dan schaat het niet en duur is het ook niet (100 capsules iets van 2 of 3 euro bij kruidvat)
En ja dus ook bij mij direct de eerste ronde dat ik het slik (3 capsules per dag) ben ik zwanger.

Misschien is het voor andere ook iets om eens te testen

...ik wilde het jullie niet onthouden in ieder geval....

Groetjes toto

Ha Toto,

Had hier al meer positieve verhalen over tarwekiemolie gehoord, dus misschien ga ik dat toch maar eens in huis halen. We zitten nog maar in ronde 2, maar heb ook geen zin om eindeloos te wachten als het ook sneller kan, toch?

En nog gefeliciteerd meid! Hoop dat velen je snel mogen volgen, met of zonder tarwekiemolie!

xHes

He Toto,

Even over die tarwekiemolie, is dat niet iets schadelijks ofzo of ja niet schadelijk maar is het een natuurproduct? Zou je mij daar meer over willen vertellen. Ik ga nu mijn 10de maand in ben helaas weer ongi!! geworden. IK had niet verwacht dat het zo lang ging duren. Ik heb de pil maar 2jaar geslikt. Maar ja ik hou me maar aan de woorden die me verteld zijn dat ieder zijn eigen lichaam heeft..

groetjes souraya

eloof dat ik hier een van de eerste was die t erover had

Tarwekiemolie is vitamine E Absoluut niet schadelijk maar zorgt ervoor dat je vruchtbaarheid wordt verhoogd en dat   de ei en spermacel beter samen kunnen smelten

Het is dus een natuurlijke vitamine en wordt in de fokwereld heel veel gebruikt! Bijvoorbeeld bij kippen zodat ze meer eieren leggen!

oke

hier ben ik, de pessimist die mischien iets teveel nadenkt? Oke, stel een eitje en een spermacel voor. Het ei wacht, de cel komt aangezwommen. De bevruchting vind plaats, maar het samensmelten verloopt niet goed. Dan lijkt het mij dat dat niet voor niets is, toch? Mischien verkeerde combinatie of teveel zwakke eigenschappen. Nu stellen we hetzelfde voor maar dan met tarwekiemolie, de versmelting gaat goed daardoor, maar is het vruchtje dan wel sterk? Of zou het dan uitlopen op een miskraam? Ik ben wel een type dat de natuur makkelijk een handje helpt, maar de zin van dat de samensmelting beter verloopt, stond me een beetje tegen. Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar ik zou toch graag wat meer verheldering krijgen wat die tarwekiemolie nou precies doet, voordat ik later spijt krijg. Mischien weet iemand een site waar meer over staat?

liefs janine

Ga eens naar www.google.nl en typ daar eens tarwekiemolie of tarwekiemolie+vruchtbaarheid in, dan vind je er zeer veel info over.

Groetjes Toto

Hee allemaal

Nou, ik ga ervoor hoor.
Ik heb net aan Bri beloofd dat ik deze maand alles zal proberen. Ik ga dus vanaf morgen aan de:
Tarwekiemolie
Theunisbloemolie
Foliumzuur (slik ik al)

En mijn mannetje:
Zink (slikt ie al)
Gember (eet ie al)

En natuurlijk heb ik al maanden een maansteen om. Nu moet het natuurlijk allemaal helemaal goed komen.
Hee meiden, ik weet niet of het goed is hoor, dus pin me er niet op vast, maar we gaan ervoor!!!

Yvonne, nog bedankt
Liefs Annet

dan zou je denken er kan nu echt niks meer mis gaan!!!
ik doe met je mee
ga ook morgen naar kruitvat!!!

liefs,

Terug
Bovenaan