Misschien een tip....

hoi

Bedankt voor de tip ik zal er moergen gelijk eens een partij van halen
en wie weet, Ik slik ook foliumzuur maar dat is niet erg bij elkaar toch.

Gr Ronda

hallo allemaal...

Ik ga helemaal mee met deze positieve kettingreactie!!!!!
Ik draag sinds een maand
                                                           Een maansteen!!!
                                                           Zit al aan de zink!!!
                                                          Ga morgen vitamine E halen (tarwekiemolie)!!!!

Nou we moeten nu toch allemaal gauw zwanger worden of niet dan???
En anders maken we op dit forem wel goed reclame voor de kruitvat en de tuinen of niet soms..
Misschien kunnen we wel vragen of ze ons willen sponsoren of zo (hahahaha)
Nu zonder gekheid iedereen veel succes en vruchtbaarheid toegewenst..

Groetjes opeltigra

Bij hielp die maansteen niets...
hi hi maar ik ga voor de tarwekiemolie

Ik slik al Gravitamon. daar zit al vit E en oa. foliumzuur in. Daarnaast ook theunisbloemolie voor mn cyclus. Ben bang dat ik te veel binnen krijg als ik ook tarwekiemolie gaan slikken. Heb ergens gelezen dat te veel vit tegelijk niet goed voor het evt vruchtje kunnen zijn, dus durf de tarwekiemolie er niet bij te nemen.
Wat vinden jullie?

Hey meiden..

Ik ben in ronde tien ook begonnen met tarwekiemolie en ben ook gelijk zwanger geraakt? Of het aan de tarwekiemolie ligt weet ik niet maar tis toch gelukt..

en idd baat het niet dan schaadt het niet

succes allemaal, liefs Bats

Hmm, tarwekiemolie, dat ga ik ook maar eens proberen, mocht het deze keer niet raak zijn..

Sinds ik theunisbloemolie-capsules slik, heb ik voor het eerst een regelmatige cyclus! Ik ben al vanaf mei 2004 gestopt met de pil, omdat ik er geen zin meer in had, en tot 2 maanden terug had ik een heel onregelmatige cyclus. Dus dat soort middeltjes werken wel, naar mijn idee! En het kan volgens mij inderdaad geen kwaad....

Groetjes,
Duin

Ik slik nu ook tarwekiemolie en mijn prolacyine gehalte is nu gedaalt.
weet ook niet of dat door de tko komt maar ik ga dus gewoon door.

Ook de melkvloed is minder(wat natuurlijk in verband staat).
 En ik mag over 3 maanden terug als ik nog niet zwanger ben of eerder als de melkvloed weer erger wordt.

Maar ik hoef me nu dus nergens meer zorgen over te maken en volgende maand ben ik zwanger (hopen we natuurlijk)

En manlief is net aan de zink gegaan dus wat willen we nog meer?!?!
Nu zal vast alles goedkomen.

Liefs ALma

Terug
Bovenaan