misschien erg vroeg maar wie weet dit??

Wanneer moeten we onze hummels inschrijven voor de basisschool? Ik vond dat je de peuterspeelzaal al zo vroeg moest regelen dus wanneer doe ik dit??

Groetjes Kirsten mv Tyche

hier moet je de kinderen met 3 jaar inschrijven op de bassisschool.
in maastricht.
maar er waren er ook die dat al meteen naar de geboorte moeten omdat anders die school vol is wat ze willen.
vraag het effe na op de school van je keuze wanneer je het moet inschrijven.
misschien heeft de school een website waar je info kunt vinden.
groeten petra

Hoi,

Hier willen ze graag dat je zo vroeg mogelijk inschrijft. We zijn een week of 2 geleden bij 2 scholen wezen kijken en weten nu niet welke we moeten kiezen. Ik schijf haar in als ze 3 is. Dus september dit jaar. Gelukkig is het een dorp dus is er altijd wel plaats.

Even informeren bij de scholen en dan het moeilijkste een keuze maken. Meestal hebben ze wel een opendag of mag je gewoon een keer komen kijken. Dan weet je meteen of deze school je aanspreekt of niet.

groetjes Nanda

Hoi,
Ik heb Skip een paar weken geleden ingeschreven op de basisschool. Heb inmiddels een bevestiging gekregen.
Wij wonen in een drukke wijk waar veel jonge gezinnen wonen, dus vandaar.
Ik heb via internet kunnen inschrijven, via de site van de school.
Groetjes, Noor

Hier is het werkelijk gekkenhuis, kinderen worden middels de geboortekaart op de wachtlijst gezet. Ik hoop dat het bij jullie iets normaler aan toe gaat want dit is zot...

Hey!

Hier stond netjes een oproepje in de krant van onze school die wij willen voor onze kids. Of de kinderen die voor 10 oktober 2010 4 jaar werden zich misschien al in wilden schrijven... Nou prima, toch? HAHAH! Dus Thomas staat al 6 weken ingeschreven voor zijn basisschool.

http://www.onderwijsinspectie.nl/nl/home/  
Algemeen/zoeken/Zoek_op_scholen

Via deze link ikun je kijken hoe je schhol er min of meer voor staat....
En als je via google: "100 zwakste scholen" intypt komt er een leuke lijst tevoorschijn. De openbare school hier in het dorp staat op nummer 100.... Gelukkig was dat niet onze voorkeurschool!! Hou er wel rekening mee dat het met het publiceren van die lijst een stormloop kan ontstaan op andere scholen. Op onze voorkeurschool was geen wachtlijst toen wij hem inschreven, na het uitkomen van deze lijst dus wel door alle ouders die kun kind willen laten overstappen!
Gewoon even een rondje bellen langs wat scholen levert de meeste info op!

Kus, marieke

Ik heb Enzo 2 weken geleden bij ons op het dorp ingeschreven bij de basisschool.
Ze hebben hier geen wachtlijst ofzo maar dan heb ik dat maar gedaan. Ben in elk geval lekker op tijd, ha ha ha

liefs
di silva

Terug
Bovenaan