misschien erg vroeg maar wie weet dit??

Bij ons hoef je een kind niet ver voor de 4e verjaardag in te schrijven. Hier hebben ze geen wachtlijsten! Heerlijk dus!
Wij kunnen de keuze dus nog heel even voor ons uit schuiven.

Groetjes,
Geeske.

Het hangt inderdaad erg af van waar je woont. In grote steden kunnen er wachtlijsten zijn. Wij hebben Marissa onlangs ingeschreven bij de basisschool (zij wordt in juli 3 jaar).
Er was nog geen wachtlijst. Voor de BSO was wel een wachtlijst en moesten we ons al inschrijven.
Ik zou als ik jou was gewoon even informeren bij de school waar je je wilt laten inschrijven of het al kan en of er een wachtlijst is.

Groetjes Bianca mv Marissa.

wij hebben Tess drie weken geleden opgegeven voor de basischool (dit was voor kinderen die geboren zijn tussen 31-10-2005 en 30-9-2006)

Ik zou gewoon even bellen met de school die je in gedachten hebt en dan hoor je het wel.

Liefs sandra

Hallo...

Wij willen onze zoon graag op school in de straat waar wij wonen. De school die we willen is een erg geliefde school. Wij hebben hem vlak voor zijn 2de verjaardag ingeschreven en toen zat "zijn" groep al bijna vol. We waren net op tijd.

Het hangt dus echt af waar je woont en hoe graag je wilt dat hij op een bepaalde school komt.

Groeten
Go

Hai hai, wij kregen ook een maand geleden een brief van de gemeente over de basisscholen. Hebben er direct twee bezocht in de buurt en konden gelukkig vrij snel kiezen. Hij is inmiddels dus ook ingeschreven.

Ik vond het wel raar hoor, dan loop je daar rond, Jente vond het allemaal prachtig maar je moet nog wel 1,5 jaar wachten.

Groetjes Fennie en Jente

Inderdaad gewoon even bellen. Ik heb ook een paar scholen bij ons in de wijk gebeld, er zijn geen wachtlijsten, maar ze willen van de scholen graag dat je een jaar tot een half jaar voor de vierde verjaardag inschrijft. Wij gaan dus na de zomervakantie de scholen bezoeken en een keus maken.
Succes met kiezen!
Groetjes Laura.

Pff is wel vroeg allemaal haha. Hier zijn binnenkort open dagen op de basisscholen en dan zal ik eens binnengaan om mijn keus te maken...

even kijken of op die link geen school staat uit ons dorp!!

Bedankt!

Kian was toen hij net 1 was eigenlijk al te laat ....
Gelukkig is de directeur een vriend van vroeger van m'n ouders ...

Soms moet je er gebruik van maken toch ...!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan