Misschien gewaagde discussie?? Meer tijd voor jezelf

Hihi, helemaal met jullie eens. Weet je wat ik echt lekker vindt? Als Ilse lekker om 7 uur in bed ligt en mijn man gaat stappen ofzo. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk de hele avond voor jezelf. Ik zorg dan ook altijd dat ik wat lekkers te drinken in huis heb en wat te snacken (liefst chocola, m&m's of chocotoffs ofzo, hmmmmmmmmmmmm). Heerlijk genieten voor de buis of de computer. Maar ik vind het ook heerlijk om een keer met een vriendin te shoppen of ff en biosje te pakken. Ben je er ook echt even helemaal uit!

Groetjes, MvIlse

hoi..
niet schamen..
ik heb het ook wel eens hoor!
Op het moment zit Mila overal aan..enne ben je er maar druk mee.
ben soms blij dat mijn man even met haar wat gaat doen,bijv naar de eendjes of ergens anders heen(zoals nu)
kan ik lekker rustig forummen haha....
nee ik houdt heel veel van mijn schatje,maar soms heb ik ook even tijd voor mezelf nodig.
groetjes piewie

Tijd voor jezelf is af en toe heel belangrijk! Dan laadt je je batterij toch weer helemaal op!! Er is meer dan alleen het gezinsleven,  je hebt een relatie, werk, vrienden, etc. Allemaal aandacht en af en toe  jezelf terug trekken moet kunnen! Daar hoeft niemand zich  voor te verantwoorden. Je moet er wel een middenweg in zien te vinden. Als je kindje vraagt aan papa "wie is die vrouw die op zondag het vlees komt snijden" dan is er iets niet goed!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Whahahahaha wie is die vrouw die op zondag het vlees snijdt... ik zie het al voor me...

Wel fijn dat iedereen het heeft!

Groetjes Jenneke

Huh tijd wat is dat...?

Nee hoor, ik mag niet klagen. Ik geniet van alle momenten met Stijn en als ie in z’n bedje ligt (nu dus) heb ik tijd te kort voor alles wat ik zou willen doen.
Dat frustreerde mij aanvankelijk aardig maar sinds ik niets meer plan geeft het een hoop rust. Iedere keer als hij op bed ligt, doe ik waar ik zin in heb incl. een beetje werk of huishouding.

Maar ik weet van vriendinnen om mij heen dat er ook moeders zijn die het er veel moeilijker mee hebben en die tijd vor zichzelf nodig.

Ja, sommige mensen vinden het wel verbazend, maar ik ben er heel eerlijk over. Mijn kind en ik worden gek van elkaar als we alleen elkaar maar hebben de hele dag. Zij vindt andere kinderen echt 10x leuker dan mij en ik wil ook wel eens wat anders.

Mijn leven voordat Mirne geboren is was ook hartstikke leuk en ik wil 'the best of both worlds'. Dus veel met Mirne dingen doen en beleven maar ook mijn oude sociaal leven en avonturen + werk. En dus zit ze 4 dagen per week op het KDV en wordt ze zeker 2 avonden per week door iemand (oma, tante, buurmeisje) opgepast. Zij vindt het normaal en is er altijd even blij bij. En ik ben ook blij.

Ze is op maandag niet op het KDV en ik slaak vaak op maandagavond (na 3 dagen full time) een zucht van verlichting.. morgen gaat ze weer naar de creche ... want hoe heerlijk, leuk en lief ze ook is, ik vind full time moederschap erg zwaar.

Barbara

...misschien handig om nog te melden dat Stijn drie dagen van de week op de crèche is... anders werd ik gek, haha... en hij ook, haha.

Nu ga ik vast een gevoelige snaar raken, maar zoals Barbara het omschrijft, kan ik het me niet voorstellen hoor. Ik heb ook af en toe echt tijd voor mezelf nodig, maar dan zeg ik wel af en toe. Ik vind het inderdaad heerlijk als Stef slaapt, dan kan ik even forummen en opruimen enzo, maar ik vind het ook erg leuk als we samen leuke dingen doen en om te zien hoe hij (vrijwel elke avond) lekker met zijn papa samen speelt en hoe die hem dan zo lief in bed legt. Ik wil inderdaad graag 2 dagen gaan werken om meer mezelf te kunnen zijn, maar niet te veel, want ik wil ook weer nike missen....

Anyway. Ik begrijp dus (ehh weet niet meer wie de topic opende) wat je bedoelt, maar ik hoef ook weer niet teveel vrije tijd....

Enne....een avondje alleen is inderdaad al helemaaaaaal heerlijk! Lekker beentjes op de bank.....glaasje drinken......soapje.....hmmmm

Liefs Annet

Terug
Bovenaan