misschien hier iemand die rond 3 november uitgerekend is

he meiden , ik wil gewoon af en toe kletsen met de gene die rond 3 november uit gerekend is, ik heb me voorgesteld op mama cluns november 2011 maar wordt niet gereageert op me wel op andere topics dus dan maar hier proberen.

liefs
 
Hoi mama van Sharon,

Ik ben 25 november uitgerekend van mijn tweede kindje. Ik lees ook wel bij de mamaclub van november, maar ben niet zo'n actief reageerder.

Groetjes
 
o dat geeft niet , maar gaat niet om jou hahaha, gaat over algemeen dat er niet op mijn topic wordt gereageert maar geeft niet praat wel hier is ook wel leu, maar hoe gaat het jou af met de warmte , ik heb nergens zin in geen puff om iets tedoen in huis, maja huishouden gaat door, smiddags ben ik bek af.

de kleine van 3 vraagt ook aandacht haha, meestal kan ze op der zelf spelen, maar soms ook niet en ja dan heb je het ff drukkies.

dit wordt onze 2de kindje we zijn anderhalf jaar bezig geweest en vlak voor dat ik moest bloedprikken waar ik op zat tewachten om ongi teworden en gingen kijken of ik hormonen kreeg , ben ik toch spontaan zwanger heb wel een operatie
onder gaan voor endometriose en heb zelf pcos.

liefs
 
Zolang ik niet te veel doe is de warmte wel uit te houden. Maar vanmiddag even met mijn zoontje van twee naar de kermis geweest en daar werd het me op een gegeven moment toch wel slecht.

Fijn dat het uiteindelijk toch nog spontaan gelukt is om zwanger te worden!

Heb nu een weekje vakantie gehad en steeds kleine beetjes kunnen eten. Ben deze week bijna niet misselijk geweest. Morgen weer aan het werk en dat gaat dat wat moeilijker, dan kan ik alleen eten met de pauze en dan duurt dat 's ochtens eigenlijk te lang (om 7 thuis gegeten en dan pas om 11.00u op het werk weer) Dus ben benieuwd of ik mijn misselijkheid kwijt ben of dat het alleen maar kwam omdat ik steeds een beetje kon eten.
 
he meis, o das ook niet lekker nee, ik kan redelijk goed eten geen last van misselijkheid naja met koken wel maar verders niet net als bij onze dochter precies het ze;fde alleen begin van de zwanger schap was nu anders toen was ik 24/7 misselijk maar niet spugen dat was ik zat dat is gelukkig nu 2 weekjes weg.

mag je trouwens op je werk niet tussen door eten ff wegens die misselijkheid?

 
he rianne dat is zeker spannend je weet niet hoe alles gaat lopen enzo, ik had dat ook bij onze dochter en heb heerlijk genoten vand e zwangerschap , alleen nu weet ik het wl wat er gaat gebeuren en lees dat er hier heel veel gaan bevallen en dan denk ik pff was het maar zo ver voor osn wil zo graag de kleine knuffelen, en ben nog maar 14 weken, maja ga lekker genieten en me dochter help me daar wel aan herrineren komt ze met iets uit een dokters koffertje en zegt ze baby luisteren.

heb je veel last van zwangerschaps verschijnselen
 
Hallo Meiden,
Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben Alexandra en ben 8nov uitgerekend van de 3e. De tweede zwangerschap die ik zelf ga dragen maar voor mij een derde kindje. Snappen jullie het. (stiefzoonje). Op zo nu en dan wat misselijkheid na gaat het goed. Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.
 
Terug
Bovenaan