misschien hier iemand die rond 3 november uitgerekend is

Leuk dat er wat meer dames bij gekomen zijn.

Ik kan tussendoor niet zomaar eten. Omdat ik het nog niet vertelt heb. Ik sta voor de klas in het middelbaar onderwijs en de leerlingen mogen ook niet eten in de klas dus.... En ik wil niet dat leerlingen voor de 12 weken weten dat ik zwanger ben. Als ik daarna nog last heb van misselijkheid dan kan ik wel uitleggen waarom ik even wat eet.

Deze week is activiteitenweek, dus ik mocht zelf de pauze inplannen, dus is prima gegaan vandaag :)
 
mooi zo chade, maja je bent toch bijna 12 weken of niet? naja voor mij was het heel snel gegaan hahaha ik kwam bij de gyn, die zegt zie niks denk dat je 4 weken bent, kom volgende weke terug.

oke ik terug zag ze wel vruchtzakje maar verders nog niks dus zou het kloppen, nog een keer terug zegt ze je bent 7 a 8 weken, ik naar de verloskundige 1 week later, ben ik 7 weken, hahaha

kom ik bij de termijn echo 2 weken weer later ben ik op eens 11 weken haha, ja zo krijg ik ze er wel bij. ik zei mag ik nou om de 2 weken terug komen en dan mag er wel paar weekjes er weer bij hoor zo zit ik wel de 9 maanden vol hahah als grapje natuurlijk :p zou wat wezen pfff

maja ik ga me bedej in was om half 7 al wakker bleh wekker ging half 8 maja kon niet meer slapen.

doei doei allemaal
 
Hoi mama van Sharon,

Ik ben Priscilla van der Burgh, ben 31 jaar, heb al 2 meiden en ben nu in verwachting van ons derde kindje. Ik ben uitgerekend op 18 november.

Hoe gaat het jou af de eerste maanden? Bij mij is het tot nu toe nog steeds een mindere periode, veel ziek en dus veel op bed. Even doorzetten want ik weet dat ik er iets moois voor terugkrijg!

Groetjes Priscilla
 
hoi priscilla

met mij gaat super op de vermoeidheid en misselijk met koken na dan nergens last van, enigste is dat ik kleine bloeduitstortingen heb op me borst en waar die nu vandaan komen weet ik niet, doet geen pijn dus.

verders is de zwangerschap tot nu toe zelfde als bij onze dochter, bij haar was ik ook moe en misselijk met koken en verders niks, Dus kan lekker genieten.

Balen dat je zo ziek bent joh, je kan niet veel genieten dan denk ik of wel?

Heb jij dat ook dat je nu zo iets hebt was ik maar op het eind dat ik kan bevallen, want dat heb ik nu moet nog een lange weg maja, bij onze dochter had ik dat namelijk niet en nu wel.

hoe is het met de andere hiero?

liefs
 
hallo allemaal.

graag wil ik met ook hier aanmelden. ik ben 8 november uitgerekend van me tweede kindjes. voor mijn vriend de derde. hij heeft al een zoontje van 9 en samen hebben we een dochtertje die volgende week 3 word.
zo leuk want ons dochtertje is ook nu al zo trots. geweldig om te zien.

ik vind wel dat een tweede zwangerschap echt heel erg snel gaat. bij de eerste las ik elke vrije minuut alles over baby`s enzo. en nu bijna helemaal niks. hebben jullie dat ook?

verder weinig klachten. wel net 3 weken ziek geweest. bijholteontsteking en daarop volgde gelijk buikgriep. erg balen want me energie is daardoor weer ver te zoeken. heb nergens zin in.
nou ja nu heb ik lekker 2 weken vrij. dus daarin moet het goed komen.

leuk om veel herkenbare verhalen te lezen.
groetjes jose
 
Terug
Bovenaan