misschien iets voor meiden met een late eisprong/lange cyclus?

Hoi Wondernetje,

Maar ik slik ook foliumzuur en tarwekiemolie kan ik dan ook nog monninkpeper erbij nemen of toch maar wat afschaffen.

Sja ik weet het niet hoor...... Eigenlijk denk ik dat het geen kwaad zou moeten kunnen maar ergens vraag ik me af of dat nou allemaal zo goed is....

Misschien is het het verstandigst om naar een goede natuurvoedingswinkel te gaan en het daar even te vragen. Tenslotte kan ik ook alleen maar afgaan op mijn gevoel.

Ikzelf slik alleen foliumzuur. Ik temperatuur nu ook, maar wil het toch echt nog even hierbij laten.

Succes maar weer.
Liefs Annet

Hey meiden..

Ik kwam het gewoon tegen toen ik op zoek was naar info over een pijnlijke eisprong.. Ik heb de hele dag in bed gelegen omdat ik bijna geen poot meer kon verzetten en er gewoon misselijk enzo van was..
Ik hoef het zelf niet te bestellen want mijn cyclus duurt 28 dagen en de eisprong komt altijd gewoon rond de 14e dag.. maar ik dacht laat ik het plaatsen op het forum omdat ik weet dat er meiden zijn met een hele lange cyclus en een late eisprong..

Wens jullie veel succes.. maar lees wel zorgvuldig het hoe en wat over dit middel dat jullie niet zomaar alles slikken..

Hoop voor jullie dat het wat is... Liefs.. Bats

Hi Batsertje,
Dank je voor de info!! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan van de buikpijn en mijn buik is zo opgezet dat het lijk of ik al een paar maanden zwanger ben!
Inderdaad zit ik nu ook rond mijn eisprong en weet nu dus dat het daar van komt....Heel fijn allemaal.

Vandaag maar lekker een beetje rustig aan doen en van het zonnetje genieten!

Mjah makkelijk is het niet allemaal.. je eisprong voelen is makkelijk zeggen ze maar als het iets minder pijn zou doen zou ik daar ook cker een stuk happyer van worden..

Ach... iedere vrouw is anders en iedereen heeft zo zun eigen dingetjes..

Wens je veel succes meid... ennuh.. doe maar lekker rustig aan vandaag

liefs... Bats

Voor de dames met een pijnlijke eisprong:
Jullie kunnen gewoon pijnstillers hiervoor slikken hoor. Ik heb namelijk ook errug pijnlijke eisprongen en ik slik daarvoor Ibuprofen of paracetamol. Helpt wel goed bij mij gelukkig.

Liefs, TeHa

Hoi Teha..

Ik slik die normaal gesproken ook hoor en ze helpen prima maar ik heb gelezen dat ze niet zo goed zijn voor de kwaliteit van je eitjes... vandaar dat ik ze niet meer slik sinds we bezig zijn voor een kindje..

liefs.. Bats

Oh?!
Geldt dat ook voor paracetamol? Want dat mag je ook slikken als je zwanger bent.
Ik geloof dat Kat schreef dat ze zelfs van de dokter pijnstillers had voorgeschreven gekregen tegen de pijn....

Terug
Bovenaan