misschien miskraam maar krijg geen verwijzing

A

Anoniem

Guest
halo dames.ik heb dinsdag nacht heel veel gebloed.en tot nu toe last van hele erge krampen ik verga van de pijn.heb al de vk gebeld en ha ben ik geweest vandaag ze zeggen allebei ik moet egwoon afwachten want echo heeft geen zin want ben 6 weken en 3 dagen zeggen ze end an kunnen ze niks zien.vindt het totaal onzin.ken meiden die gewoon met 6 weken echo gewoon hartje zagen kloppen enzo.ik weet me geen raad gewoon en voel me hopeloos en stress me gewoon teveel nu omdat ik gewoon geen zekerheid heb.dat moest ik gewoon ff kwijt...xxx mariska

hoi,

wat een naar berichtje zeg
ik hoop dat alles gewoon goed is
maar ik zou als ik jouw was er gewoon op staan hoor om een echo
als het voor je eigen gemoedsrust is toch??
en als je hevige buikpijn blijft houden zou ik het gewoon via de huisartsenpost doen.
bellen , langsgaan en een echo eisen.

of ze hartactie kunnen zien denk ik ook nog niet , maar zeker wel of je nog zwanger bent of niet toch??

heel veel succes ermee en ik hoop dat alles gewoon goed is

groetjes moekje 36,1wkn

schandalig hoor dat je zo word afgescheept, ik zou het ook of via de huisartsenpost proberen, anders via de huisarts misschien? En met 6 weken en een beetje kan je echt wel al hartactie zien, dat was bij mij om die tijd bij beide zwangerschappen te zien.

Veel sterkte!

quote: mariska2005 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-06-2007 19:18:13'));

halo dames.ik heb dinsdag nacht heel veel gebloed.en tot nu toe last van hele erge krampen ik verga van de pijn.heb al de vk gebeld en ha ben ik geweest vandaag ze zeggen allebei ik moet egwoon afwachten want echo heeft geen zin want ben 6 weken en 3 dagen zeggen ze end an kunnen ze niks zien.vindt het totaal onzin.ken meiden die gewoon met 6 weken echo gewoon hartje zagen kloppen enzo.ik weet me geen raad gewoon en voel me hopeloos en stress me gewoon teveel nu omdat ik gewoon geen zekerheid heb.dat moest ik gewoon ff kwijt...xxx mariska

wat rot voor je.ik zou op mijn strepen gaan staan.ik heb bij mijn 2e een echo met 6 weken gehad en er was al een hartslag.artsen denken soms een beetje te zakelijk.jij wilt weten waar je aan toe bent toch.waneer zou je voor de echo moeten?ik wens je heel veel sterkte.en ik hoop dat het toch goed komt.groetjes ilonaroos

Hallo,

Jemig wat een rot bericht. Ik hoop voor je dat ales gewoon goed is, maar voor de zekerheid zou ik gewoon zelf contact zoeken met een gyneacoloog. Die hebben beter apparatuur dan de vk. Bij ons kan dat tenminste wel en hoef je niet perse doorverwezen te worden.
Nou sterkte ermee!!!

Groetjes Cindy

thnxs dames voor jullie reacties ik kom net van de huisartsen post vandaan en wat denken jullie precies zelfde rot smoes.gyneceloog was er niet en die gaat ook niet komen zei ze.en dat ik gewoon moet afwachten en dat ze niks kunnen doen.en datik paracetamol moet innemen vor de pijnen daarbij heb ze het gelaten.verdorrie echt zo kwaad ben ik.niet normaal meer.ze heb me ook nie eens nagekeken .stom wijf dat ze is.echt totaal belachelijk gewoon.dat ze zo hier met patienten omgaan. xxx maris

Ongelofelijk zeg en daar betaal je nou altijd zoveel premie voor. Heb je eens wat, en jij hebt naar mijn idee alle recht op een echo op dit moment, en dan helpen ze je niet. Het zal wel allemaal weer om geld draaien (dat het teveel kost om een echo te maken ofzo), maar dat iemand helemaal in de rats zit dat doet er schijnbaar niet toe. Echt schandalig gewoon. Ik vind het heel erg rot voor je!

hoi,

laatste redmiddel

EERSTE HULP rij er maar gewoon heen.
ze mogen je NIET weigeren daar en in elk ziekenhuis is een gyn. aanwezig hoor

zeggen dat je veel pijn hebt en het gevoel hebt dat je niet serieus wordt genomen

heel veel succes

groetjes moekje

Terug
Bovenaan