misschien miskraam maar krijg geen verwijzing

hoi hoi ja dat kan ook nog he EERSTE HULP.ja dat ga ik nog proberen hopen dat ze me daar wel willen helpen anders is het einde in zicht en zal ik zeker moeten afwachten pfff.en ja tuurlijk was er wel een genecloog zogenaamd was het weekend dus is hij of zij naar huis nou geloof er niks van stel er zijn bevallingen enzo hoe gaan ze het dan doen ..,maar goed de laaste poging   ga ik nog proberen dus jullie horen nog van me.ik zou ook vandaag logeren bij me ouders dus als jullie nog niks horen dan weten jullie het dat ik dan bij me ouders ben .dan horen jullie mandag pas weer van mij.fijne weekend allemaal.en nogmaals BEDANKT  xxxx mariska

Jeetje, wat een verhaal. Is te belachelijk voor woorden!!!
Ik zou ook gewoon via de eerste hulp gaan.
Kunnen ze nog wel een s moeilijk om doen, maar gewoon proberen zou ik zeggen.

Heel veel sterkte!!

Liefs Noelie

Ik weet precies hoe je je voel.
Ik ben morgen 8 weken zwanger en twee weken geldene begon ik bloedingen te krijgen.
Heb toen vk gebeld en ik kreeg wel een echo maar uitwendig waar niks op te zien was uiteindelijk heb ik tot gisteren moeten wachten en toen kreeg ik het verlossende echo dat alles goed was met ons kindje.

Maar idd ga op je strepen staan, ga desnoods naar eerste hulp want ik kan je vertellen: het is een hel om af te moeten wachten of alles wel goed is.

Groetjes Monique

hoi ,
de kans dat het fout is ,is wel vrij groot zeker omdat je bij het bloedverlies ook behoorlijke krampen hebt gehad.

maar dat ze je zo afschepen is belachelijk voor woorden!
het is gewoon lul koek dat je met een echo(inwendig) niks ziet met een termijn van 6.3 weken bij 4 van mijn zwangerschappen had ik al hartactie met 6.1 week.

je zal het nog erger moeten maken dan het is wil je een echo krijgen,en desnoods gewoon erop staan en voet bij stuk houden en je niet laten wegsturen.

sterkte yvonne

hoi dames.ik was dus geweest en heeft weer niks geholpen  moet dus volgens hun ook gewoon afwachten.klote zooi maar goed gelukkig zijn die krampjes wat minder geworden.heb de vk gesproken en mag vrijdag voor de echo.dus spannend.dat heeft me tog weer blij gemaakt.nou jullie horen weer van me.xxx mariska

Terug
Bovenaan