misschien rare vraag...

allereerst wil ik alle mama's die bevallen zijn feliciteren met jullie kindjes, hoop dat alles goed gaat en dat jullie goed aan het genieten zijn.

heb mischien een hele rare vraag. ik ben zelf in september uitgerekend en vroeg me af of hier misschien mama's zijn die hun positiekleding weg doen.

ik heb zelf mijn financieen niet in beheer en ben daarom afhankelijk van 70 euro in de week en ik moet nu tog echt een positiebroek mt 40 hebben.
zijn er misschien mama's die hun kleding voor een klein prijsje of voor niks weg willen doen?

ik schaam me kapot om dit te vragen maar weet me nu op dit moment geen andere uitweg.
ik ben te benaderen op sdegreef@hotmail.nl
ik hoop dat er mama´s zijn die mij kunnen en willen helpen.
alvast vriendelijk bedankt.
 
Hoi mama van Leroy,

Zelf ben ik een juni mama en draag mn broeken dus nog maar heb je al wel op marktplaats gekeken en winkels die met faillisement gaan?
Want mijn laatste 2 broeken heb ik samen gekocht voor 20,- bij een winkel die ging sluiten.
Tis dan wel even zoeken maar misschien heb je dr wat aan.

Hoop voor je dat het lukt om goedkoop of voor niets nog kleding te krijgen.

Succes!
 
bij de "dump" miss etam, Miss etam met het rode logo..verkopen ze echt heel goedkoop positiekleding. Ik heb er wel een een broek voor € 5,- gekocht
 
@lorena2775: bedankt voor de site die wist ik nog niet.
@liesje139423: zal eens kijken of die in de buurt zit bedankt voor de tip.
en de rest natuurlijk ook bedankt voor de tips kijk idd wel op marktplaats misschien is beter kijken dan:D
 
Terug
Bovenaan