misschien toch signalen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik had mezelf nog zo beloofd om niet op signalen te letten!
om mezelf een teleurstelling te doen voorkomen... ik weet dat het gewoon vroeg is om echt wat te merken aangezien (als je alle info's van vk en zo moet geloven) de meeste pas wat merken met 1 a 2 weken overtijd.
za 4mrt is mijn NOD en sinds gister heb ik echt last van mijn onder buik alsof ik zwaar ongi ben.. en ook dezelfde hoofdpijn die ik dan heb... en ook heb ik last van de witte afscheiding waar somige van jullie het over hebben.
Natuurlijk hoop ik het ontzettend, het zo wel dan in 1 keer raak zijn. ik ben in januari gestopt en we hebben 1 maand gewacht dus nu voor het echie.
maar ik wil mezelf niet gek maken.
wat denken jullie?

liefs Jazzie

Ik leeft met je mee, mijn NOD is ook 4 maart en ik heb pijn in de onderbuik, net of je ongi moet worden.
Dit heb ik sinds vorige week en sinds het weekend ook die witte afscheiding.
Ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken, ik hoop het natuurlijk wel :)
Als je niet ongi wordt voor as zaterdag wanneer ga jij dan testen?

Hoi mirjam!

eigenlijk had ik met mijn man afgesproken om dan een zondag te testen...
maar ik hoop dat ik het volhou het wachten.
wil eigenlijk dan een vrijdag testen maar ik ben bang voor een teleurstelling...

ik vind het moeilijk er is verder niemand in mijn naaste omgeving die van onze plannen weet. en mijn mannetje probeert wel een steun te zijn, maat het is toch anders dan met een vrouw dit delen. dus dankje voor je reactie.
misschien mogen we van het weekend wel samen naar het november forum?!

wanneer ga jij testen en hoeveelste ronde is dit voor jullie?

liefs Jaz

Hoi,

Ik ga zaterdag een test halen en dan van het weekend testen, als ik het nog niet ben.
Dit zou dan pas de eerste keer zijn dat ik zou gaan testen, dus ik vindt het wel spannend.
Ik ben sinds half december met de pil gestopt en sindsdien 3 x ongi geweest, waarvan 1x gestuurd door de pil. Daarna een cyclus van 34 dagen en daarna 18 dagen, dus ik vindt het best wel moeilijk te zeggen, maar ik ben uitgegaan van ongeveer 4 weken en dan zou het 4 maart moeten zijn.
Heb jij al wel een regelmatige cyclus?
Ik lees ook veel positieve verhalen over tarwekiemcapsules, misschien als mijn cyclus nog steeds onregelmatig is dat ik dat dan ook ga proberen.

Ik hoop voor ons beiden een leuk weekend!

Laat je het wel weten?

Maar natuurlijk laat ik het weten!

als het zo is spring ik een gat in de lucht! en natuurlijk hoop ik dat je mee mag springen.

ik ben regelmatig eigenlijk vanaf de eerste keer dat ik ooit ongi ben geworden hooguit 1 of 2dagen vroeger of later maar dat gebeurt zelden.. met of zonder de pil.

nou veel succes!
keep in touch!

Hoi Dames,

Ik leef met jullie mee. Heb 6 maart mijn NOD en nu last van zere onderbuik. Een week geleden had ik allerlei signalen en ineens waren die weer weg. Ik hoop dat er toch  een nieuw leven zit te rommelen maar ja nog even geduld!!! pff succes allemaal en hopenlijk hebben we binnenkort fantastisch nieuws!
groetjes Irene.

Hoi Jazzie!
Ik hoop voor je dat de duivels wegblijven; zal voor je duimen!
Dat wachten valt iedereen zwaar he?! Zelf heb ik vorige week positief getest en nu wordt mijn geduld ook weer op de proef gesteld. Nu is het wachten weer op een echo, zodat je ook zeker weet dat het goed gaat allemaal. En die echo heb ik pas 27 maart, als ik 10 weken zwanger ben! Aaaargh.....dat duurt nog zooooo lang.
Nou, geduld is een schone zaak zeggen ze, dus laten we daar maar aan denken met z'n allen!
Veel succes!
Patricia

Spannend hoor, ik heb 8/9 maart mijn NOD, maar heb het idee dat er van alles bezig is in mijn lijf! Raar gevoel in mijn onderbuik (net of het "slaapt"), zere tepels, koude handen en voeten en wat vreemde afscheiding uit m'n vagina. Nou ja ik zal het me wel verbeelden maar ben stiekum ENORM benieuwd....succes lotgenoten.

Terug
Bovenaan