misschien toch signalen?

Hoi dames,

pfff...kan eindelijk inloggen

Ik kan met bij jullie aansluiten hoor, heb zaterdag 4 mrt volgens de berekeningen ook mijn NOD. Was afgelopen za en zo vreselijk misselijk maar dat is nu weer over. Sinds het weekend meer afscheiding dan normaal (gister zelfs glibber de glibber  leek wel opnieuw cervixslijm ) en sinds vandaag last van mijn buik en onderrug. Heb niet zozeer krampen in mijn buik maar het voelt wat opgeblazen, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Heb echt vreselijke last van mijn onderrug, straalt zelfs  uit naar mijn benen!

Ben benieuwd hoe het staat met jullie symptomen!! Ga in ieder geval hard duimen!! Veel succes met testen dit weekend en laat ff weten he?!

Liefs Eva

halo ik heb ook de zelfde sinjaalen heb hoofdpijn en ben moe maar heb ook heel erg pijn in me onder rug ook wite vloed enme borsten wa harder mijn nod is ook zaaterdag ik hoop het van harte want ben in nov mijn kindje verlooren bij 40 weeken zwangerschap dus je kan je voorstelen hoe blij ik zal zijn maar hoop nog maar op niks maar het wachten duur wel lang he jolanda

hoi meiden ik heb dus het zelfde gehad als jullie alemaal ik moest donderdag 23 februari ong worden en heb maandag 20 februari test gedaan maar kwam niks uit te vroeg getest gisteren avond weer een test gedaan en ja hoor bingo  ik ben zwanger dus ik hoop voor jullie alemaal dat het bij jullie ook raak is dames heeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes     veel liefs blontje

Oh wat een onzekerheid! Had op 26/2 mijn eisprong en we hebben op zat .25/2 avond en zon. 26/2 ochtend geklust. Sinds dinsdag voel ik me raar, zeurend, beetje drukkend gevoel in mijn onderbuik, zere tepels, sinds vanochtend steeds een weeig gevoel, tegen misselijkheid aan, en ik heb veel afscheiding (gisteren had ik wat donkerbruin sluim, niet teveel). Maar ja, mijn "nod" is pas 8/9 maart, vind het zoooooo spannend.]

Misschien beeld ik het me allemaal in, omdat ik er teveel over lees, maar het voelt zo anders.

groetjes
Snoepey

Terug
Bovenaan