Misschien tog wel Of niet Zowwwww nieuwsgierig

Haha Aaah gossie je moet niet naar andere luisteren als ik naar andere luister dan ben ik al 3x zwanger geweest !
Je moet gewoon afwachten niemand weet het van mij alleen me vriend en ik dus is nog moeilijker en een vriendin maar is gwn erg vervelend
het lichaam van een vrouw zit raar in elkaar erg vaag
Maar wij zijn al een behoorlijke tijd bezig zo ongeveer 8 maanden dus tjah dan ben je er denk ik veel meer mee bezig en ik durf nu egt niets te denken of te hopen maar bij zommige vrouwen kan het gewoon veel langer duren voordat ze een positieve test heb een vriendin had 3x negatief en 2 weken overtijd pas positief

o oke ja ik ben nu 2 weken overtijd, dus wie weet ga misschien straks tetsen en morgen tegem me ouders zeggen als het posi is op me verjaardag dus zal leuk zijn hahahha, wie weet, ik ben in november gestopt, met de pil du szolang ben ik nog niet bezig, maar ik ben er niet mee bezig alleen als ik overtijd ben als ik van uit ga van 42 dagen cyclus, dat was de laaste keer bij mij, en nog al heftig ook hahahah

Pfff 42 dagen nou ik zit gemid 28 dagen !

Alvast gefeliciteerd en dat idd erg leuk zijn ik gun het je van harte!

je bedoelt gefeliciteert voor me verjaardag he hahaha,   dank je wel van je felicitatie,   ik gun het jou ook hoor, wie weet zijn we allebij zwanger hahah

greetz suzette

Terug
Bovenaan