Misschien zwanger en vrijdag een feestje

Wat hierboven gezegd wordt... plus, hou er rekening mee dat het gemiddeld een jaar duurt voor een vrouw zwanger is. En trust me; de hele zwangerschap jezelf al dat lekkers ontzeggen is lang zat haha. Gewoon met mate drinken en gekke dingen eten. :) 

Ik heb daar ook nooit rekening mee gehouden. Alleen na de positieve test. Het heeft 2,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was dus maar goed ook, anders had ik heel vaak voor niets moeilijk moeten doen. Zoals eerder gezegd, bloedcontact ontstaat pas bij zes weken dus volgens mij kan het geen kwaad.

[quote quote=10224042]Wat is dit toch een lastige app . Maar ik had het idee dat ik er dan te v[/quote]
Hahahaha! Hilarisch jouw reacties!
Dankjewel allemaal! Ik wist dat nog niet, over de eerste 6 weken dus weer iets geleerd! :)
Zijn overigens al 9,5 maand bezig, dus het mag nu wel tijd worden! 

Hier ook gewoon alles gegeten en gedronken toen wij bezig waren voor een kindje. Bepaalde dingen laten staan, vooral biertjes, zorgde bij mij alleen maar dat ik er meer mee bezig ging zijn. Dus door af en toe, als ik er zin in had, wel gewoon bier te pakken, zorgde er voor mij juist voor om los te kunnen laten. Toen ik de eerste keer zwanger bleek te zijn, had ik het weekend ervoor nog een best flinke stapavond gehad waarin ik best aangeschoten was geworden. Ik was op dat moment, achteraf gezien, 4weken zwanger. Omdat ik me toch schuldig voelde, heb ik het even aan mijn huisarts gevraagd. Zij stelde mij gerust dat er in principe niks aan de hand was en zolang ik dan vanaf dat moment geen alcohol meer zou drinken, er geen probleem was. Het resultaat is een jongetje van 21 maanden die boven ligt te slapen en voor zover ik weet inderdaad nergens last van heeft ;) Bij de tweede zwangerschap ook niks gelaten, maar pas op het moment van positieve test meteen goed uitgekeken. Nu 34+4 en het kindje is tot nu toe nog steeds helemaal gezond. Gun jezelf ook wat! Je bent al langer bezig en als je straks zwanger blijk te zijn kun je heel lang vanalles niet. Dus geniet er vooral nog even van, inderdaad met mate!

Bij mij hetzelfde, pas na de test erop gaan letten. Ik heb tot 5 dagen voor de test nog volop oesters, sashimi, wijn etc. gegeten en gedronken in het buitenland, en nu (ben19 weken) voelt dat achteraf echt als een soort ‘afscheid’ van al dat lekkers hahahaha. Blij dat ik het toen niet heb laten staan, en zo vroeg in de zwangerschap is de kans inderdaad heeeeel klein dat het al schadelijk is.

Terug
Bovenaan