misschien zwanger van een tweeling????

hallo allemaal ik heb en vraagje voor mensen die al een tweeling hebben of zwanger zijn van een tweeling.
ik ben nu nl 8 weken zwanger en heb al vanaf 6 weken best een bolend buikje.nu met 8 weken dus duidelijk een buikje te zien..(heb van mijzelf een platte buik)ik heb al een dochtertje van 3 en bij haar begon je pas met 14 weken wat te zien.
verder ben ik dag en naht misselijk en overgeven(heb inmiddels al pilletjes van de huisarts gekregen.en ben ik echt heel moe .
heb nou al elke dag last van maagzuur en heb het gevoel dat mijn baarmoeder wat hoger zit.heb bv als ik zit al een drukkend gevoel net onder mijn borsten
ik hoop dat er mensen zijn die hierop kunnen reageren.groetjes
 
hallo,
ten eerste gefeliciteerd!!
het schijnt zo te zijn dat je met de 2e/ 3e veel sneller een buikje krijgt dan tijdens je eerste.
mijn vriendin is 9 weken zwanger van de 2e en ze heeft al haar zwangerschapskleding aan. ze heeft een enorme buik voor iemand zwanger van 9 weken!!
dus misschien is dat bij jou ook aan de hand!
succes,

groetjes 10b
 
hoi hoi ja dat kan natuurlijk ook.maar ik vind het zo raar van die maagzuur en dat ik het gevoel heb dat het al meer van boven begint.......kan het niet echt uitleggen.verder komen er aan beide kanten tweelingen voor,maarja we zien het wel moet   volgende week naar de verloskundige maar volgens mij krijg ik dan nog geen echo.
ps bedankt voor je berichtje
 
Hoi ,

Ik ben op dit momement 17 weken zwanger van een tweeling. Bij mij werd het met 7weken ondekt. Ik was ook behoorlijk misselijk, dag en nacht. Maar bij mij kwam het  buikje pas na 12 weken. Ik voelde me wel opgeblazen als een balon. Maagzuur komt meer omdat je zo misselijk bent en daardoor een gevoelige maag hebt. Trouwens je hebt wel een grote ans voor een tweeling. Bij ons zit het ook in bijde famillies.

Veel succes
Groetjes, Lina
 
Bij mijn oudste dochter heb ik ook veel last gehad van brandend maagzuur en heb ik tot ruim 20 weken boven de wc gehangen.

Het buikje kwam bij de tweede ook iets sneller, en nu bij de vierde nog sneller.

Het kan zijn dat je een tweeling krijgt, maar dat kan je niet zeggen aan de hand van jouw klachten.

Miep


 
Hoi,

Ben ook zwanger van een tweeling ( 10 weken en 2 dagen).
Ben ook de hele dag door vreselijk misselijk en veel braken (lekker smakelijk verhaal). Bij onze zoon (bijna 2 jr) nergens last van gehad, maar voel me nu al 4 weken hondsberoerd. Heb ook pilletjes gehad van de dokter, maar blijf last houden.
Hebben met 7 weken gehoord en gezien dat we zwanger zijn van een tweeling, was wel een grote verrassing, maar we zijn er super gelukkig mee. Mijn buik begint wat ronder te worden en dat opgeblazen gevoel heb ik ook last van.
12 december voor de nekplooimeting, kunnen we ze meteen weer even zien.
Allemaal veel succes.
 
Terug
Bovenaan