misschien ?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heb nu al een week het gevoel, dat ik misschien wel zwanger ben, niet geplant.maar zeer welkom.
Alleen heb nu wat bloedverlies gehad.voornamelijk bruin bloed. Gelukkig is het nu afgelopen. maar wat zou dat kunnen zijn. Heb ook last van mijn buik..maar gewoon een raar gevoel.niet echt pijn.
Daarbij zit mijn hele gezicht onder de pukkels.en was vanochtend behoorlijk misselijk.
Helaas kan ik pas 8-8 een test doen. want dan zou ik ongesteld moeten worden,

Toch vandaag even naar de dokter geweest. en werd door een vervanger niet leuk geholpen.VOlgens hem had ik mijn pil niet moeten vergeten. En is dit een spotting(komt toch meestal pas voor als je net voor het eerst begint met de pil)
en mijn buikpijn was een buikgriep.
Hij liet me daar erg stom voelen.

Heeft iemand ervaring hiermee? en kan ik op mijn gevoel uitgaan.
Of is het toch echt afwachten?

groetjes

Jeetje dat is lastig.
Wat een rare reactie van die arts zeg!
Ik denk zelf dat je niet zwanger bent als je zoals ik begrijp te lezen 1 keer de pil bent vergeten.
Het kan gewoon een tussentijdse bloeding zijn maar als je wel zwanger zou zijn zou het ook innestelingsbloed kunnen zijn.

Succes,

Liefs Bibbi

Hoi,

Ja die dokter was niet bepaald vriendelijk.
Nee ben hem niet een x vergeten maar iets meer. En volgens mij precies in mijn Vruchtbare periode. En toen hebben we ook nog Gemeenschap gehad.
Dus vandaar dat ik al die kleine tekens toch wel serieus neem.
Maar ook wel weer moeilijk vind, wat ik er mee aan moet.

En is de zwangerschap test wel gelijk de eerste dag dat je overtijd bent, goed te gebruiken?? want zoals ik hier af en toe lees is ie niet altijd betrouwbaar.

Liefs

hoi hoi

het kan inderdaad een bloeding zijn omdat je je pil bent vergeten.
het ligt eraan waneer je je pil vergeten bent.is dit in de eerste week..of tweede week..een van de twee dan kan het wel zijn dat je zwanger bent.
maar de kans is wel heel erg klein dat je zwanger bent.

sucses gr maantje

Tja op de testen staat wel dat ze vanaf de 1e dag dat je overtijd bent weten of het raak is.
Wel heel spannend voor je want als je hem idd meedere keren vergeten bent dan zou het idd best kunnnen.

Maar je lichaam houd je ook vaak voor de gek hoor!
Wij zijn nu in ronde 5 en ik heb 2 keer ontzettend zere borsten gehad gerommel in mijn buik en ik dacht toen ook echt dat het raak was maar ik werd gewoon ongi.
De andere 2 keren had ik nergens last van en werd helaas ongi.
Volgens mij zegt het allemaal nix en moet je gewoon afwachten.

Liefs Bibbi,

Ps ik duim voor je!

Hoi hoi..

wat leuk al die reacties...
Ik denk eigenlijk zelf ook wel..misschien kunnen we beter denken dat het nix is misschien valt het dan wel..
Het zou zker leuk zijn, als het echt zo zou zijn.maar we kunnen alleen maar afwachten!

MIsschien gaan we dan ook wel stoppen met de pil..
maar mijn vriend is bang dat we het kwa geld niet redden..vandaar is hij nog een btje afwachtend..ook omdat we redelijk jong zijn..
dus wie weet..
Ik zou het daar in tegen echt geweldig vinden..

Want kost het nou uiteindelijk een hoop geld?
Of begint dat pas als het kindje naar school gaat?

Liefs

Het ligt er maar net aan wat je zelf wilt.
Wil je alles nieuw of neem je genoegen met 2e hands.
Als je bijv op marktplaats kijkt kan je al een hele babykamer voor E200 kopen.
Ook kleertjes hoeven niet veel te kosten bij zeeman en wibra verkopen ze een hoop voor weinig.
Borstvoeding is gratis en dat is wat je kindje de eerste 6 maanden alleen drinkt.
Alleen luiers  zijn prijzig!

Succes,

liefs Bibbi

Oja en waarom zou het duur zijn als je kindje naar school gaat de basisschool kost immers nix!!!!!!

liefs Bibbi

Terug
Bovenaan