misschien ?

Hey Bibbi, ik studeer aan de lerarenopleiding voor het basisonderwijs en geloof me, het kost wel degelijk centjes als je kindje naar school gaat. Het is niet echt veel, maar het moet wel betaald worden (hier wel tenminste...). Wil verder geen commentaar leveren hoor, maar veel mensen weten dit niet, vandaar dat ik eventjes reageer. Hoop niet dat je dit erg vindt Bibbi, bedoel er verder echt niks mee!

Hey Sandra, wat je vertelde over nog eventjes wachten vanwege de financiën enzo, komt me erg bekend voor. Mijn vriend en ik zijn nog niet bezig, maar we hebben het er wel steeds over. Ik heb al een  aantal boeken in huis over  zwanger worden enzo en ben bijna dagelijks op dit forum te vinden...!  Hij is 24 en heeft een tijdje zonder werk gezeten (heeft gelukkig weer werk!) en ik ben 22 en zit straks in mijn laatste jaar van de opleiding. Als we ons verstand uitschakelen, gooi ik de pil vanavond nog in de prullenbak, so to speak, maar helaas heb je je verstand hier wel bij nodig. Ik zou het echt zonde vinden als ik mijn opleiding niet afmaak en we willen ook even wat centjes sparen (wat eerst niet zo goed lukte omdat hij zonder werk zat). Het is niet echt leuk, is erg moeilijk, maar we beseffen wel dat het zo toch eerst beter is. Succes en veel liefs van mij

He Femme,

Geeft nix hoor maar ik bedoelde eigenlijk meer dat je niet als bij een hogere school enorme lesgelden moet betalen en boekengeld.
Ik voel me niet aangevallen in neem aan dit er op dit forum ook alleen maar uit wordt gegaan van positieve dingen naar elkaar toe!

LIefs Bibbi

Goedemorgen allemaal..

Nou dan valt het allemaal wel mee, hoe duur het vooral in het begin is..en gelukkig ben ik niet zo"n type die alleen merkkleding wil..ik heb neem ook genoegen met minder..

En ik heb een hele handige vader..dat is natuurlijk altijd leuk!!
Die het trouwens geweldig zo vinden om OPA te worden..hihi

Ik werk ook al redelijk lang fulltime..dus eigenlijk kwa geld allemaal valt het best wel mee...alleen mijn dat houdt mijn vriend volgens mij tegen..terwijl hij ook weet dat ik het helemaal geweldig vind..
en vrijdag gaan we op vakantie..en dan denk ik dat er best nog wel een woordje over gesproken gaat worden..

Liefs

Terug
Bovenaan