Missed abortion

Hoi Nina, wat heftig en zoooo verdrietig!! Ik heb hier zelf gelukkig geen ervaring mee maar wil je veel sterkte wensen! 

Zo verdrietig om dit weer te lezen.. 
heel veel sterkte!

ik heb het ook mee gemaakt bij acht weken, doormiddel van tabletten de miskraam opgewekt.

ik werd zondagochtend wakker met wat krampen (je kunt het heviger noemen als menstruatiekrampen, echter ken ik krampen bij menstruatie niet dus wist ik niet wat mij te wachten stond!)
Ik verloor eerst een bloedstolsel en vervolgens derest, het bloeden was bij mij prima te doen met een large maandverbandje.

helaas bleek na controle alles niet weg te zijn en moest ik alsnog een medische ingreep, dit was anders dan een curretage 
vier prikken gehad, en uiteindelijk alles weggehaald 
dit is gebeurd in juli! Nu alles een plek gegeven en opnieuw proberen.. 

ik wens je veel sterkte 

Wat een verdrietig nieuws voor je! :( 
Ik heb in januari & in april een miskraam gehad. In januari hadden we onze termijn echo en daar bleek het hartje niet meer te kloppen. Toen heb ik gekozen voor medicatie om het op te wekken. Maar lichaam reageerde daar ontzettend heftig op en achteraf bleek ik allergisch hiervoor te zijn. Met als klapper op de vuurpijl nog een baarmoeder infectie.
Helaas in april een '' spontane '' miskraam. Avond er voor naar het ziekenhuis i.v.m bloedverlies. Hartje gezien en gehoord en een dag later zulke heftige bloedingen dat ik wist; dit is niet goed.
Het heeft beide keren een dikke week geduurt.

Denk heel goed na wat je wil & geef het echt een plekje. Is zo belangrijk!
Kop op! Veel liefs.

Hoi Nina,
begrijp je gevoel helemaal.
gister zelf te horen gekregen dat ik
een missed abortion heb.
Morgen naar het ziekenhuis.
Hoe gaat het nu met je?

Hoi Nina, 
ook meld me hier helaas. Vorige week dinsdag bij de 2de echo te horen gekregen dat het hartje al was gestopt bij 8 weken, had er toen 11 moeten zijn. 
Heel verdrietig maar ik wist wel vrijwel snel dat ik door wilde en mijn wens om mama te worden is alleen naar sterker geworden. 
Wij moeten morgen naar de gynaecoloog het zit nu al 3,5 week in mij zonder leven en denk dat het curretage gaat worden. Mijn vk heeft ook al een afspraak gemaakt voor as woensdag voor de operatie omdat het zo druk is op de o.k. De pillen lijkt mij heel heftig en aangezien er voor woensdag toch al een afspraak staat denk ik ook niet dat het nog een optie is. 
Hekass hebben wij eerder dit jaar ook al miskraam gehad bij ong 5 weken deze is wel spontaan gekomen. Ik was allebei de keren de eerste zwanger en hoop strakjes ook weer snel zwanger te zijn en dan een gezond kindje. 
En hoe gaat het nu met jou tuttebel?

Hoi allemaal,
iedereen die er op dit moment mee te maken heeft, heel veel sterkte!
Ook ik heb vorige week te horen gekregen dat ik een missed abortion heb.
Ze hebben het vruchtje gemeten op 6 weken en 4 dagen en ik dacht ongeveer een week verder te zijn.
Morgen terug voor nog een echo en het besluit wat te gaan doen. Ik neig erg maar curettage. Als het hartje nog niet klopt, dan is het morgen al twee weken niet meer in leven. Langer afwachten zie ik niet zitten. Over het gebruik van pillen lees ik wisselende verhalen. Mijzelf lijkt het heel eng als ik daadwerkelijk het vruchtzakje verlies. Ik ben bang dit mentaal niet goed te trekken.
Wat ik eigenlijk nog wel heel vervelend vindt is de (valse) hoop die ik nog heb sinds een paar dagen. Wat als ik minder ver was als ik dacht en er straks toch een hartje klopt?
Eigenlijk wil ik dit gevoel helemaal niet hebben, omdat ik bang ben weer erg teleurgesteld te worden, maar het blijft door m'n hoofd spoken. 

Hoi allemaal.
Erg om te lezen wat jullie doormaken en wil jullie ook heel veel sterkte wensen
Ook ik heb vanmorgen slecht nieuws gekregen.
Vorige week had ik mijn eerste echo en was 7 weken maar er was geen hartactie moest vandaag terug komen om te kijken of er nu wel een hartje klopte.
Gisteren ben ik lichtelijk bloed verloren en was dus al bang voor de uitslag van vandaag maar had nog wel hoop
Alleen bleek het niet goed te zijn. We gaan het nu afwachten want de verwachting is dat het bloeden steeds meer gaat worden en de miskraam vanzelf op gang komt.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe 

Terug
Bovenaan