missed abortion

hoi vivianne,

Sorry dat ik een poos niets van me heb laten horen dat komt omdat de computer helemaal leeggehaald was en we alles weer opnieuw moesten installeren.....!
Bij de gyn is het best wel goed gegaan.
Aan het vruchtje was niets raars te zien, maar ik moet nu wel allemaal bloedtesten ondergaan.
Eentje hebben we al gedaan ( chromosomen) en aankomende donderdag moet ik de rest doen en daarvan krijg ik 22 okt de uitslag. wel spannend allemaal hoor.. Wel hebben we weer groen licht gekregen om na mijn eerste menstruatie het weer te gaan proberen.
Eerst wilde ik wachten ( omdat iedereen dat tegen me zei, maar ik wil niet wachten de wens is zo groot!!!!)
Maar dat snap je wel, toch?
Ik hoor weer van je
groetjes diaan

hallo diaan,
ik heb ook al een tijd niets van me laten horen, heb het zo ontzettend druk gehad en we zijn ook nog eens ziek geweest.
iedereen, behalve mijn man.
wat spannend zeg, dat je de uitslag de 22e oktober krijgt.
ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
hoe voel je je voor de rest?
gaat het weer een beetje met je?
ik hoop het voor je.
als het licht weer op groen springt voor jullie, dan kunnen jullie het toch weer voorzichtig proberen?
als jullie er aan toe zijn.
ik moet gaan, mijn dochtertje huilt.
liefs vief

hoi vivianne,
Hoe gaat het ermee? Hier gaat alles weer zijn gangetjes (ups and downs) de ene dag gaat het wat beter dan de andere! Ik ben vanacht weer voor het eerst ongesteld geworden dus...nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie nog wel aan 't "klussen"?? Sorry dat ik een poosje niets van me heb laten horen maar dat kwam omdat de computer het had begeven, maar we hebben nu een nieuwe. Morgen krijg ik de bloeduitslagen...spannend hoor!
He luister eens ik kom tegenwoordig vaker op een andere site, heel erg gezellig is het daar en veel overzichterlijker, je moet maar eens gaan kijken het adres is
http://groups.msn.com/nuzwangerworden-

Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi vivianne,

kom maar gauw naar de nu zwanger worden site, het is daar veel makkelijker om iets terug te vinden enz. Het adres staat hier boven.
Ik hoop je daar snel tegen te komen.
Over twee minuten moet ik de gyn bellen....spannend!!!!!!!!!!!!!
veel liefs diane

hoi vivianne,
Ik ben je nog niet tegengekomen op de "nu zwanger worden"site.!
Ik heb de uitslag van de gyn, alles was goed. behalve tromboseneiging/stolling week iets af.
Ik moet nu 13 nov me weer laten prikken en 3 dec terugkomen bij de gyn.
Ik ben van de week ongesteld geworden dus het "klussen"kan weer gaan beginnen.
Ik hoop zo snel mogelijk weer zwanger te zijn.
Hoe gaat het bij jullie?
Ik hoop snel wat van je te horen,
veel liefs diane

hoi diaan,
je zult het wel gek vinden he, bijna 1 jaar na dato maar ik was door alle rompslomp thuis helemaal vergeten dat ik aan jou een leuke chatvriendin had.
ik ben je gaan zoeken bij zwangerworden maar die site bestaat niet meer.
heb je onder diaantje1770 gezocht maar ook daar heb ik niks mee gewonnen.
dit probeer ik nu nog als laatste.
ik ben er nog steeds maar door rompslomp thuis en met mezelf heb ik alles onbewust laten verwateren.
sorry hiervoor.
kun je het vergeven???

liefs, vief.

Terug
Bovenaan