Misselijk 2de zwangerschap! !

Zwangervrouwtje

New member
<p>Hoi hoi</p><p>Vraagje hebben jullie ook zo'n last van misselijkheid.Dit is mijn tweede zwangerschap ben nu 7 weken en 5dagen.maar niks vind k lekker.water smaakt naar roest.</p><p>Ik slik al emasefine en gembercapsule om toch iets van crackers naar binnen te proppen.en savonds iets te eten maar gaat niet van harte.</p><p>Hebben jullie tips?</p><p>Alvast bedankt</p><p>Zwangervrouwtje☺</p>
 
A dat is zo vervelend! De beste tip die mij hielp was rusten (ik heb veel op de bank gelegen en geslapen), daarnaast at ik alleen de dingen die ik ook echt lekker vond en waar ik trek in had. At ik iets, wat ik niet lekker vond, ging het er net zo hard weer uit. Ook droeg ik saebands, die zijn armbandjes die kunnen helpen tegen de misselijkheid. Of de armbandjes nou echt goed zijn werk deden, weet ik niet. Het leek wel net alsof ik minder misselijk was en dat was al een fijn idee. 
 
Kortom: luister vooral heel goed naar je lichaam. 
 
Hopelijk voel je je intussen al wat beter want ik herken me hier helaas helemaal in, hier ook tweede zwangerschap en echt niets ging er van harte in.
 
Tot nog ben iedere avond ziek zwak en misselijk, toch probeer ik wat te eten en neem ik voor het slapen gaan ook emasafene in.
 
 
Terug
Bovenaan