Misselijk. Betekend een meisje?

Eerste jongen niet misselijk 
Tweede meisje niet misselijk
Derde meisje niet misselijk
Vierde meisje 9 maanden ziek geweest.
Dus het wil niks zeggen.

Bij mij wel ;) Nu 20 weken van een meisje. Tot een paar weken geleden heel misselijk geweest. Nu nog af en toe. Maar... het is vast toeval.

Hier wordt een meisje verwacht maar geen misselijkheid gehad gedurende mijn zwangerschap (nu bijna 39 weken) 

Haha, nee de bakerpraatjes kloppen niet..

Ikkon bijna allebakerpraatjs passend bij een meisje afvinken, en haasr nirts wat bij een jongentje hoorde.. 
Ook n.a.v de nub theorie dachten wij echt dat het een meisje zou zijn, tot we opnde echo toch echt eenn duidelijk piemeltje zagen!! Geen meisje dus :p

Haha volgens mij kloppen ze vaker niet dan wel die bakerpraatjes ? Maar herkenbaar dat vergelijken! Ik heb al een meisje, deze zwangerschap voelt met sommige dingen heel anders, probeer ook overal de conclusie aan te verbinden dat het dan vast een jongetje is ;) Nog even afwachten :)

Dit was het enige bakerpraatje dat klopte. De rest voorspelde allemaal een jongen, maar heb toch echt een dochter.Dus nog even wachten en met een echo het geslacht laten bepalen, dan heb je de meeste zekerheid. ;-)  

Hoi Marijke,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik was van mijn 1e ook ziek zwak en misselijk, kon geen eten zien of ruiken. Dat heeft echt wel tot halverwege de zwangerschap geduurd.. dit werd een jongen.
Nu zwanger van de 2e, helemaal nergens last van gehad, inmiddels  
18 weken zwanger en ook dit word een jongen. Ga vooral niet te veel uit van allerlei bakerpraatjes of kalenders.
Wacht rustig de echo’s af en dan is er bewijs?
Een hele fijne en goede zwangerschap gewenst!
Groetjes Siska.

Terug
Bovenaan