Misselijk/braken tijdens de bevalling

Ik heb heel even overgegeven (had een stormbevalling van 3 1/2 uur). De weeen waren in het begin al zo heftig, dat ik geloof ik 2 keer in een emmer ben gedoken. Ik denk dat de kans de je moet spugen vrij groot is, maar je hoeft niet bang te zijn dat het vanuit je tenen komt (dat vind ik namelijk altijd best wel eng bij spugen), maar voor je het weet is het eruit. Je maag gereageert heel snel zeg maar. Ik heb trouwens ook gepoept....Vond ik van te voren ook zo'n vreselijk idee...Maar ik zat in bad weeen op te vangen en toen dreef er af en toe een ieniminie keuteltje voorbij........Op dat moment kan dat je trouwens niks meer schelen. Maar goed, als ik jou was zou ik proberen je er niet te druk om te maken, kans op spugen is aanwezig, maar alles gaat op dat moment langs je heen. Ik denk dat je totaal niet meer aan je spuug-angst denkt eerlijk gezegd.

G-d ik heb porecies hetzelfde, pijn kan ik wel aan maar misselijkheid weet ik geen land mee te bezeilen! Ik ga ook proberen "licht" te eten. Als je bavalt gaat jke baby langs je darmen en je maag en das dus de reden dat je lichaam alles leegt zeg maar.......
Ik heb twee keer in deze zwangerschap overgegeven terwijl ik echt nooit overgeef de enige keren moeten geweest zijn toen ik echt nog heel klein was. Misschien dat het dus weer gebeurd bij de bevalling....

Sux6 in ieder geval!

Ik ben net bevallen van mijn tweede kind en heb bij allebei overgegeven.Maak je niet druk op dat moment ben je daar niet zo mee bezig en het voelt als opluchting.Ik heb ook sinds ik klein ben een fobie voor overgeven,het is echt een hel voor me als ik het gevoel heb dat ik moet spugen maar echt op dat moment kan het je echt niks schelen.Succes en ik hoop dat je niet hoeft dat is al een zorg minder op dat moment

Terug
Bovenaan