misselijk, buikpijn en moe

Waarschijnlijk wel, maar kon niet wachten en sávonds is niet het meest ideaal en een gewone apotheek test dus er is nog hoop, maar ik doe het maar niet teveel (hopen)

groetjes Kriebels

k Herken dit ook, en ook van mijn vorige zwangerschap.
moe, misselijk, als ik eet gaat het over (hangt er van af wat, want de bloemkool was wel heel vies...)
zware borsten, darmen langzaam, opgezette buik, vooral 's avonds, en moe moe moe! Ik kwam thuis ;s middags en heb eerst geslapen een half uur...
ik ga zondag testen, tenminste als ik nog kan wachten. Ik weet nl mijn NOD niet door die rare cyclus...

spannend allemaal…M

waarschijnlijk vandaag als ik het gemiddelde neem, maar ben een beetje onregelmatig tussen de 25 en de 33 dagen. Vandaag 29e dag vandaar. Dus had eerst zondag als verwachte nod dag beetje van het ergste uitgegaan, maar heb het toch maar op vandaag gehouden hihi. maar misschien deze maand toch te vroeg ik weet het niet??

Wat spannend allemaal zeg, al die meiden die NOD hebben en allemaal dingen voelen! Ik wil zoooooo erg graag niet ongesteld worden, zijn al 9 maanden bezig en heb het gevoel dat ik gek word!
Heb dus ook een gevoel onder in mijn buik, maar of het zou ongesteldheidspijn is?? Heb nog geen hoofdpijn en dat heb ik normaal wel (heel erg)  voordat ik ongesteld moet worden. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb vandaag of morgen NOD, weet het niet precies, omdat ik vorige x over tijd was.

Succes allemaal en ik hoop dat we allemaal zwanger zijn en op koninginnedag bevallen!
Groetjes Renee

Terug
Bovenaan