MISSELIJK EN HONGER.. tips??

<p>Heeft er iemand tips voor me?</p><p>ik ben ontzettend misselijk de hele dag. En letterlijk en figuurlijk de hele dag honger</p><p>als ik iets eet gaat het even over maar bij zoveel dingen word ik ook weer misselijk.</p><p>de sultanas ga ik al mee na bed en kom ik bed weer uit maar ik voel ze zo ziek en lamlendig de hele dag.</p><p>ben nu 7 weken. Hoop dat iemand wat tips voor me heeft.</p>

Ik heb hier ook erg veel last van gehad... Probeer inderdaad te eten want het helpt vaak echt tegen het gevoel van misselijkheid (ook al komt het eten er daarna misschien weer uit...)
Er waren 2 dingen die het iets konden verlichten voor mij:
1. Druiven 
2. Pilletjes van Okugest (vsm) sommige vestigingen van kruidvat verkopen ze en anders het internet! 
Heel veel sterkte!! 

Er zijn van die zakjes dat heet ORS, dat hielp mij altijd toen ik zwanger was. Kan je gewoon met water mengen en opdrinken

Tja toch de misselijkheid blijven wegeten met alles wat werkt dat is beetje uitvogelen. Dat lamlendige zal er niet mee weggaan en de misselijkheid ook niet maar het maakt het miss net beetje dragelijker. Op dit moment waarschijnlijk gewoon het enige haalbare. Sea bands zou je kunnen proberen. Bij mij hielp het te eten waar ik zin in had helpt het beste. 

Bij mij hielpen heel erg mandarijntjes, is het nu alleen de tijd niet zo voor. Maar dan was ik een tijdje bezig, afschillen, partje eten even doen over de volgende. Duurde wat langer maar was ik niet misselijk en at ik toch wat.

Bij mij hielp een bekertje melk of een schaaltje vla. Hopelijk is het snel over voor je. Ik had het tot 15 weken heel erg. En nu vanaf de 30 weken weer. 

Terug
Bovenaan