Haha oh dit is zoooooo herkenbaar. Heel de dag misselijk en tegelijk aan de geeuwhonger. Onvoorstelbaar. Heb je net 3 boterhammen op en ja hoor, alsof je maag eruit komt zetten. Maar eigenlijk nergens trek in hebben....
Ik zit nu op 10 weken en vanaf week 6 had/heb ik het. Afgelopen maandag letterlijk heel de dag de longen uit m’n lijf gekotst maar sinds een dag of 2 gaat het ‘redelijk’.
Wel kan ik steeds nog maar weinig hebben. Enkel vlakke smaken zoals crackers, kaas, vanillevla, kaakjes, fruit. Avondeten is een ramp. Van die kruiden ga ik echt over m’n nek dus ik hou het bij wat rijst en sla of ja hoor; geroosterde boterhammen. En die smerige zure smaak Af en toe in m’n mond, jak! Dus hoop heel erg dat ik dadelijk gewoon weer normaal kan eten en m’n smaak terug krijg.
En als je dadelijk een goeie dag hebt tussendoor denk je, he wat fijn! Ik heb best een goeie dag! Want op de een of andere manier ‘went’ die weeïgheid....
heel veel succes! Ik staar gewoon heel de dag naar m’n echobeelden als ik me zo voel en word ik gewoon intens gelukkig dat dit allemaal gebeurt voor de groei van m’n wondertje.... Ondanks het overgeven, zit ik dus wel echt op een roze (of blauw) wolkje. Dat verzacht de ellende!