Misselijk en toch gezond eten??

Hallo meiden,
Nou kon ik tot voorkort steeds schrijven dat ik nog neregns last van had, heb ik me daar nu toch een misselijksheidgolf...BAH. Nou vraag ik me echter af: hoe doen jullie dat als je de hele tijd misselijk bent, met het gezond eten.

Het is nu etenstijd en ik moet er niet aan denken om iets naar binnen te moeten werken, maar ik wil wel dat mijn kindje genoeg bouwstenen krijgt. Vooral in deze weken die zo enorm belangrijk zijn.

Heeft iemand tips?

Groetjes Marianne

 
Zijn er weinig mensen online, weinig meiden misselijk geweest in de eerste weken of is de vraag niet aantrekkelijk om te beantwoorden?

Zou zo graag willen weten wat ik er mee aan moet???

Groetjes een misschien ietswat ongeduldige misselijke a.s mama
 
ha ha ja ik beprijp dat je wat ongduldig bent zo tegen etenstijd!! Ik heb eigenlijk geen "gouden" tip voor je...echt helemaal nergens zin in? Soep met veel groenten erin?lukt dat ook niet? je hebt nu ook van die flesjes van knorr: Vie, daar zit 50% in van wat je nodig hebt op een dag aan groenten en fruit, en er zit geen troep in...maar weet ook niet of het echt werkt hoot!!ik neem het weleens omdat ik geen energie heb om uitgebreid te koken...uhm fruitsalade?

misschien heb je er wat aan?? hoop dat je wat naar binnen krijgt!
groetjes, succes!
 
ha ha ja ik beprijp dat je wat ongduldig bent zo tegen etenstijd!! Ik heb eigenlijk geen "gouden" tip voor je...echt helemaal nergens zin in? Soep met veel groenten erin?lukt dat ook niet? je hebt nu ook van die flesjes van knorr: Vie, daar zit 50% in van wat je nodig hebt op een dag aan groenten en fruit, en er zit geen troep in...maar weet ook niet of het echt werkt hoot!!ik neem het weleens omdat ik geen energie heb om uitgebreid te koken...uhm fruitsalade?

misschien heb je er wat aan?? hoop dat je wat naar binnen krijgt!
groetjes, succes!
 
ha ha ja ik beprijp dat je wat ongduldig bent zo tegen etenstijd!! Ik heb eigenlijk geen "gouden" tip voor je...echt helemaal nergens zin in? Soep met veel groenten erin?lukt dat ook niet? je hebt nu ook van die flesjes van knorr: Vie, daar zit 50% in van wat je nodig hebt op een dag aan groenten en fruit, en er zit geen troep in...maar weet ook niet of het echt werkt hoot!!ik neem het weleens omdat ik geen energie heb om uitgebreid te koken...uhm fruitsalade?

misschien heb je er wat aan?? hoop dat je wat naar binnen krijgt!
groetjes, succes!
 
ha ha ja ik beprijp dat je wat ongduldig bent zo tegen etenstijd!! Ik heb eigenlijk geen "gouden" tip voor je...echt helemaal nergens zin in? Soep met veel groenten erin?lukt dat ook niet? je hebt nu ook van die flesjes van knorr: Vie, daar zit 50% in van wat je nodig hebt op een dag aan groenten en fruit, en er zit geen troep in...maar weet ook niet of het echt werkt hoot!!ik neem het weleens omdat ik geen energie heb om uitgebreid te koken...uhm fruitsalade?

misschien heb je er wat aan?? hoop dat je wat naar binnen krijgt!
groetjes, succes!
 
Hoi Marianne,

Ik las je berichtje en het is zo lekker herkenbaar..
Ik probeer ook al weken van alles uit maar het haalt niet veel uit.
Nu ben ik bijna 13 weken zwanger en ook helemaal geen eetlust en ik maakte me vanaf week 7 ook al zorgen over of mijn kindje wel genoeg binnen krijgt aan voedingsstoffem..
Bij de echo van maandag zag alles er prima uit en bleek ik in vergelijking met de echo 5 weken eerder ook nog eens twee dagen langer zwanger te zijn...dus het ziet er allemaal goed uit ondanks mijn eetpatroon...

De VK zegt dat de baby wel neemt wat hij/zij nodig heeft...
Ik slik Gravitamontabletten met allerlei voedingsstoffen speciaal voor zwangeren..

Mijn vorige zwangerschap had ik hier geen last van dus verder kan ik ook geen tips geven..zit er net als jij nog midden in...

Verder probeer ik wel fruit binnen te krijgen en bepaalde dingen krijg ik beter naar binnen dan andere...hetgene wat ik eet doe ik dan ook puur voor de baby want het liefst zou ik nu gewoon niet eten...

Als het goed is word het vanzelf weet beter..dus nog even de moed erin houden..

Liefs Wendy
 
hoi!

OOOh wat erg he??!! Ook ik had hier heel veel last van en ik kon niks eten of aan eten denken zonder misselijk te worden en daardoor at ik haast  niet. Gelukkig wist ik wel dat er in mijn lichaam genoeg vetten ed opgeslagen liggen en de baby dat wel neemt dan. Ik heb ooit eens de ziekte van pfeiffer gehad en dat had ik met pfeifferlever erbij. De dokter had toen tegen mij gezegd als je maar ergens zin in hebt eet het, ook al zijn het maar 2 minihapjes (ben je ook de hele tijd misselijk en heb je geen eetlust) Dat heb ik nu dus ook gedaan. Had ik zin in een cracker? dan at ik iets van een cracker enzo. Wat bij mij hielp, mijn vriend kwam erop, yoghurt! Dat was iets waar ik zin in had en kon eten zonder misselijk te worden. Maar ja het zal bij iedereen wel anders zijn. Gelukkig is die periode bijna helemaal voorbij bij mij af en toe heb ik er nog last van.

Heb je net als mij ook last van het drinken? Want dat heb ik nog steeds, ik heb nergens zin in, en wordt al misselijk als ik aan drinken denk, terwijl dat nog belangrijker is. Echt ik wil helemaal niks, ik neem dan wel wat omdat het moet, maar echt lekker..nee. Heeft iemand hier tips voor????

Groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan