Misselijk en toch gezond eten??

Las net dat je Gravotamon slikt, maar heb wel eens gelezen dat dat helemaal niet zo goed is, omdat er heel veel troep(kleurstoffen en andere toevoegiingen)inzitten. Beter kies je voor Solgar(.com) maar goed is ook maar wat ik gelezen heb...

Succes met jullie misselijkheid!

Gelukkig is het bij mij nu over allemaal(23ste week)...hou vol!
 
Ik was superblij want ik ben nog niet misselijk geweest (mijn 2 vorige was het 5 maanden aan één stuk) maar helaas, deze voormiddag was het zover, ineens ontzettend misselijk, naar het toilet gelopen en ja hoor, het is weer begonnen. Hopelijk maar éénmalig maar ik vrees ervoor.
groetjes,
Kirsten
 
Hi allemaal,

Ik ben 22 weken zwanger van de derde en ben net als de andere 2 zwangerschappen misselijk geweest vanaf de  5e week. Bij de andere 2 zwangerschappen ben ik 9 maanden misselijk geweest en ik heb het nu ook maar geaccepteerd. Wel veranderde de misselijk na 3 maanden; de eerste 3 maanden gaf ik heel veel over (alleen in de tweede zwangerschap niet, daar was ik alleen misselijk). En eten èn drinken in die 3 maanden was afschuwelijk; niks wilde ik, het liefst wilde ik niks eten en drinken. Tijdens de eerste zwangerschap heb ik me hier heel druk om gemaakt en geprobeerd toch gezond te eten. Tijdens de derde zwangerschap echter interesseerde het me niet. Als ik maar niet overgaf en eten en drinken maakte me alleen maar misselijker, zelfs water. Mijn gyneacoloog heeft gezegd dat (tenzij je anorexia hebt) je kindje het tijdens die maanden ergens anders van je lichaam haalt. Vooral als je niet mager bent, heeft het kindje genoeg aan je vetten. En je hebt genoeg tijd om na die 3 a 4 maanden het eten  in te halen. Ik kan nu wel weer  drinken en eten maar niet alles. Vitaminepillen slikken kan ik ook niet, want dat spuug ik direct uit. En wat ook nog steeds verschrikkelijk is, is tandenpoetsen, daar moet ik ook echt moeite voor doen, 2 keer per dag, om niet over te geven. Maar het gaat allemaal over en als we tijdens de zwangerschap niet gezond kunnen eten, dan moeten we onze kindjes daarna maar gezond eten geven.

Groetjes
Desiree
 
He meiden,
Dank jullie well voor de reactie. Gelukkig ben ik de ene dag erger misselijk dan de andere dag, dus probeer ik op de "goede dagen"echt even goed te eten. Yogurt is bij mij juist iets wat ik absoluut niet meer hebben kan haha zo is het echt bij iedereen anders...

Drinken heb ik geen last van, dat doe ik juist vrij veel, ook ter compensatie als ik niet veel gegeten hebt.

Maar ja we moeten nog even doorzetten...gelukkig weten we waar we het voor doen! Jullie allemaal ook nog veel succes...

Groetjes Marianne
 
Terug
Bovenaan