misselijk!!! grrrr...

Hallo allemaal,

wij zijn nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Sinds drie dagen ben ik een beetje misselijk. En heb ook nergens zin in, ben namelijk ook wat sloom.

Wat mij ook opvalt is dat mijn urine steeds iets aan de gele kant is. Herkent iemand dit? ik weet dat ik nu nog meer moet drinken dan dat ik altijd al deed. Maar ben sowieso geen drinker. En nu ik misselijk ben, maar niet over hoef te geven. Heb ik eigenlijk nergens zin in. mijn energie is verwenden in de dikke teen...

xx dromertje
 
Hoeoeoeoeoeoeoeooe herkenbaar!
Had het ook in de 6e en 7e week heel erg, ben ook 2 kilo afgevallen van het spugen.
Eet gewoon waar je zin in hebt (ik zat om 09:00 al aan de kroepoek) en blijf vooral lekker zitten/liggen/hangen als je loom bent.
Gaat vanzelf weer over!

Ik heb die weken 's nachts wel de wekker gezet om nog een cracker of broodje te eten zodat ik niet met een leeg gevoel hoefde op te staan.
De kleine groeit nu gewoon flink moet je maar denken, en heeft jouw energie daar nu even heel hard bij nodig ;)

Ik heb ook enorm donkere urine. Veel drinken doet er niet veel aan, drink +/- 2 liter per dag, maar blijft donker van kleur.
Hoort er ook bij zei de vk....

Even volhouden, verdwijnt allemaal vanzelf!

Beterschap!

xxx

 
Inderdaad.. erg herkenbaar!!! Wat mij helpt is voortdurend (bv. om het half uur), wat kleine dingen te eten.. bv. een boterham met iets van zoet beleg, een half uur later wat fruit, een half uur later weer wat yoghurt.. etc. (ook al heb ik er helemaaaaal geen zin in, heb namelijk helemaal geen trek vanwege de misselijkheid). Ik probeer eigenlijk te voorkomen dat ik een lege maag krijg, want telkens als mijn maag leeg begint te raken, word ik misselijk. Deze manier van eten helpt mij wel erg goed, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Sterkte!
 
ik ben zelf 5 weken zwanger van de 2de. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad, maar nu............
Misselijk, moe, honger, enz...
En dan was het bij de eerste nog makelijk....je kon eraasn toegeven. Nu dus niet. Ik ben moe maar kan niet gaan slapen omdat er een kleintje van een jaar rondrent en mijn man is werken.
Hopelijk gaat het allemaal snel over.

Veel strekte
 
Hoi,

Ik ben inmiddels al ruim 35 wkn zwanger, maar in het begin ook erg misselijk geweest. Bij mij werd het erger als ik een lege maag had, dus het klopt wat Anne-May zegt: probeer regelmatig kleine dingetjes te eten zodat je maag een beetje gevuld blijft. En 's morgens voor het opstaan een droge cracker en wat water was ook fijn voor mij.

Succes!
 
Hoi Hoi,
heel herkenbaar...'s morgens kan ik gewoon uit bed stappen en heb dan nergens last van,maar na enkele uren word ik steeds misselijker!
Mijn lichaam verklapte mij al dat ik zwanger was, ik kan de supermarkt niet in!!! Ik word dan zo beroerd!

Bij mijn eerste hadden ze nog de VSM mama korreltjes,maar die zijn jammer genoeg uit de handel. Bij mij werkte het wel goed!
Nu heb ik vanmiddag van narigheid een theelepel gaviscon naar binnen gewerkt, heb een flinke boer moeten laten,maar het was wel gezakt!

Zit nu in mijn 7e week!
 
Ik was van week 6 tot 13 ook misselijk. Ik spuugde niet, maaar dat vond ik ook wonderbaarlijk. Ik was ontzettend ziek en heb die tijd ook niet gewerkt.
Ik had nergens trek in. Alleen fruit en droge dingen.
Gelukkkig is het weer overgegaan.
Ik ben nu bijna 16 weken en alweer 3 of 4 weken aan het werken.

Je urine blijft geel, ik drink zelf ontzettend veel maar dat maakt geen verschil.

Geniet van je zwangerschap ondanks de kwaaltjes. Denk maar dat die kwaaltjes er zijn omdat de baby hard groeit. Dat is dan een licht puntje in de "beroerde" tijd.

Geniet ze allemaal

Gr. Nini
 
ook ik ben erg misselijk.
ben morgen 7weken zwanger van mijn 2de kindje.
ik begin misselijk te worden als ik even op ben.
en eigenlijk duurt het de laatste dagen ongeveer de hele dag voordat het over gaat.
erg vervelend,maar mijn oudste gaat al naar school dus kan heerlijk me rust nemen.
iedereen succes met de misselijkheid,en het is voor een goed doel.
 
Terug
Bovenaan