Misselijk, mentaal instabiel

Ohja was de tips natuurlijk vergeten te zeggen maar het is boven mij al duidelijk wat aardige tips gegeven. Crackers hielpen ook bij mij maar wat ik nog lekkerder vond waren zuurstokjes! Was gelukkig misselijk tijdens de kersttijd want toen waren ze wel te vinden XD. Ze maakte me ook nog een beetje hongerig dus kreeg ik wat zin om iets anders te eten. 

Leuk jullie reacties, fijn om erover te praten want nog niemand weet het.

Nou vla gember en crackers staan op mn lijstje.  Ik werk ook 40 uur en probeer 3x per week te sporten, hoop zo dat ik het allemaal vol hou.. wat iemand ookal reageerde over die kaassoufle, soms heb ik dan ineens zin in extreem ver eten.
We gaan het zien, maandag al mijn eerste echo en dan ga ik het bespreken met mijn verloskundig!

Bananenyoghurt is hier een favoriet! Word ik snachts echt voor wakker, de drink althans. Oh, en voor kersenvla met slagroom. Blijkt ook prima als ontbijt door te kunnen gaan. 

Maak het jezelf niet te moeilijk met het werken plus 3x sporten. De baby gaat zen tol eisen en op een gegeven moment is intensief sporten zelfs afgeraden. Ik werkte ook 40u per week in het begin maar hield het niet vol. Werk nu 28u en dat vindt ik heel prettig, ook voor wanneer de kleine er is. 
Denk aan jezelf en de kleine! Xx

Terug
Bovenaan