Misselijk misselijk en nog eens misselijk

Bah blegh.. ben er klaar mee dat misselijk zijn.
Niks geen geuren meer kunnen verdragen.. ik word er dood ziek van..
Doe er alles aan om het kotsen in te houden maar het lukt me niet meer.. daar ga ik dan.. jahoor de wc word weer mijn beste vriend..

Dit alleen bij de tweeling gehad.. bij mijn andere dochter totaal niet.. en nu weer kots en kots misselijk..

Wat moeten we hier nou tegen gaan doen? Want ik wil niet dat mijn dochtertjes mama ook steeds maar boven de pot zien hangen en ik wil ook gewoon leuke dingen doen met mijn dochters zeker nu ze lekker thuis zijn van school.
 
Ik vrees dat er niks aan te doen is. De huisarts kan je medicijnen voorschrijven maar ook daarmee heb ik 9 maanden lang overgeven. 
 
Ik ben inderdaad bekend met Emesafene maar dat hielp bij de tweeling zwangerschap ook niet..

Hoop zo dat het snel over is.. het belemmerd echt het dagelijkse leven.. en ik weet het is voor het goeie doel maar pff
 
Misschien heb je het allang gedaan, maar kijk anders ook eens naar je supplementen/vitamine pillen. Zelf bleek ik allergisch voor foliumzuur en omega 3 supplementen. Toen ik daar mee stopte voelde ik me binnen enkele dagen weer een heel stuk beter… sterkte ?
 
Hoi, hier ook de eerste maanden van mijn 2de super misselijk geweest! Emesafene hielp echt niets... Kreeg toen cyclizine, veel beter. Kon weer eten, gezellig zijn met mijn gezin (wij hebben een zoontje van 4). En meteen cracker zodra ik wakker werd en kleine beetjes was sowieso een must. Oh en afblijven van wat gewoon even echt niet lekker is!
Succes! Duim voor je dat het straksje net als voor mij beter wordt?
 
Terug
Bovenaan