Misselijk misselijk en nog eens misselijk

Oh ja vreselijk hè!! Hier hielp een combi van bonusan multi natal actief vitamine pillen met gember supplementen van Holland and Barrett voor de scherpe randjes en daarnaast metoclopramide van de huisarts! Dat is best sterk en mag je niet de hele tijd gebruiken, maar dat gaf vaak even een break van een paar goede dagen. Sterkte!!
 
Suprimal van de HA gekregen maar deze is ook te koop bij Etos/Kruidvat. Anders kon ik m’n eerste en deel van tweede niet overleven, zonder die pillen
 
Bedankt voor jullie reacties/tips..

Ik heb nu emesafene gekregen en ik moet zeggen na 2/3 uurtjes ging het werken en heeft me vooral met de kerst goed gedaan..

Heb 3 dochters rondhuppelen.. twee van 4 en een van bijna 3.. enorm druk dus wel fijn dat er iets is wat me helpt.

Mocht dit niet meer werken, ga ik jullie adviezen opvolgen qua medicijnen/tabletten..


Dankjullie!!
 
Smorgens heb ik er niet echt last van.. het begint voornamelijk net tegen het einde van de ochtend en dan gewoon tot ik naar bed ga savonds.. maar Emesafene helpt me goed.

Ze zeggen dat zodra je wakker word Je een glas water op je lege maag moet drinken dat zou helpen tegen de ochtend misselijkheid.. of het werkt?
 
Hallo allemaal,
 
Net iets meer dan 12 weken zwanger van mijn 1e kindje.. en helaas ben ik ook al sinds week 9 non-stop misselijk... bezig met het 3e doosje emasafene maar nog geen dag dat ik me echt lekker heb gevoeld.. 9,3 kilo afgevallen sinds begin december. Ik hoop zo dat dit gaat afnemen... kan niks verdragen en lig alleen maar op de bank.. 
 
Wat vervelend, ze zeggen dat Okugest ook goed helpt.. misschien dat eens proberen? Dat kun je gewoon bij de etos bijvoorbeeld kopen en is niet heel duur. Het is van v.s.m

Hoop voor je dat het snel beter word, het is echt vervelend zoiets.

Ik heb nu sinds vandaag steken door heel me buik heen, ben nu 9weken zwanger van de 4e maar maak me steeds vaker zorgen i.v.m miskraam afgelopen september. Ben er zo onzeker over de laatste tijd.. dus kan ook niet wachten om uit de "gevarenzone" te zijn van het 1e trimester.
 
Terug
Bovenaan