Misselijk van het roken????

K weet nu 2 weken dat k zwanger ben en wou direct stoppen met rokken , behoorlijk moeilijk als je een pakje per dag rookte. Op een geëgd en moment ben k wel wat gaan minderen mar nu sinds drie dagen nog geen sigaret kunnen roken word dan gelijk Misselijk wel fijn want heb al 3 dagen geen sigaret meer aangeraakt. Maar wel vreemd omdat n verder nergens misselijk van ben of word, wie heeft hier nog meer last van gehad of evaring mee?



Liefs
 
Hoi,

Ik rook zelf niet, maar zondag had ik een verjaardag en toen daar eenmaal de sigaretten binnen werden opgestoken werd ik me toch een portie beroerd. Ben heel snel afgetaaid daarna. Kan me voorstellen dat je lijf er niks meer van wil weten. Heb ik met veel meer dingen zoals koffie, slokje wijn, vet eten. Voor de zwangerschap allemaal echt geen moeite mee en nu lijk ik wel op overgezond ingesteld te staan!

Liefs Son
 
Dat heb ik ook. Vind het zo smerig die sigaretten lucht. pfffff . Had ik voor de zwangerschap echt geen last van.

Dus in mijn huis word nu niet gerookt! ze gaan maar buiten staan, hihih

gr Andrea
 
Hoi,
Ik ben ook gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Vond het de eerste 2 weken wel even lastig, maar als je dan al een week niet gerookt hebt en je steekt een sigaret op, smaakt het toch niet echt lekker meer. Ik werd er niet misselijk van. Ook van sigaretten lucht heb ik geen last, als onze zoon naar bed is rookt mijn man gewoon in de huiskamer. Vind ik geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is als hij zware sjag rookt, bah, dat vind ik dus wel enorm stinken haha. Dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Een vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap door gerookt, wel was ze van ruim een pakje naar 10 sigaretten per dag gegaan.(haar gyn wilde niet dat ze stopte, ze was depressief en het stoppen met roken zou te veel stress opleveren voor de baby). Ze heeft overigens een kern gezond kindje gekregen!
Maar goed, maak er lekker gebruik van dat je er nu misselijk van word, dan is het stoppen een stuk minder moeilijk en als ik het goed begrijp wil je toch graag stoppen. Succes! :)
Liefs,
mar
 
Hoi,

Ik was zelf ook een roker. Ik ben gestopt met roken zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Vond het ook heel moeilijk rookte ook een pakje per dag soms zelfs meer.Dus eerst maar geminderd. Ik had op een gegeven moment ook dat ik er misselijk van werd.Ben toen helemaal gestopt en heb zelfs sigaretten in de prullenbak gegooid. En een week later wist ik dat ik zwanger was.

Succes ermee en profiteer van het feit dat je er misselijk van word dan is het een stuk makkelijker. had ik ook.

Liefs
 
Ik ben geen roker, maar ik heb ook dat sigaretten lucht me veel meer last geeft dan normaal. Normaal gezien zou ik er geen erge last van hebben, maar nu wordt ik er heel beroerd van. Mijn vriend rookt wel (niet in huis) en als we op stap gaan en hij steekt een sigaret op loop ik niet meer naast hem, zo'n last heb ik er van.

Succes ermee!
Liefs
 
Klinkt heeeel bekend. Voor ik in verwachting raakte was de eerste sigaret 's ochtends de lekkerste, nu is dat de sigaret waar ik van aan het kokhalzen kom! Ik rook nu nog 1,5 a 2 sigaretten per dag, maar niet meer 's ochtends vroeg... Als ik eerst iets heb gegeten en daarna een sigaret aan steek gaat het wel... soms...

Succes!

Liefs, Suzanne
 
haha oke dus best een bekend verhaal bij vele! nou voor mij word het stoppen wel makkelijk dan k rook soms nog een hijsje maar al gauw geef ik hem aan me vriend hahah ik rook ook gelukkig kent infina dus veel zit er niet in maar toch word ik er beroerd van haha. wat een lucht, mijn vriend moet ook in de tuin roken nu haha .

dankjewel allemaal meiden
Liefs
 
Terug
Bovenaan