Hoi,
Ik ben ook gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Vond het de eerste 2 weken wel even lastig, maar als je dan al een week niet gerookt hebt en je steekt een sigaret op, smaakt het toch niet echt lekker meer. Ik werd er niet misselijk van. Ook van sigaretten lucht heb ik geen last, als onze zoon naar bed is rookt mijn man gewoon in de huiskamer. Vind ik geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is als hij zware sjag rookt, bah, dat vind ik dus wel enorm stinken haha. Dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Een vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap door gerookt, wel was ze van ruim een pakje naar 10 sigaretten per dag gegaan.(haar gyn wilde niet dat ze stopte, ze was depressief en het stoppen met roken zou te veel stress opleveren voor de baby). Ze heeft overigens een kern gezond kindje gekregen!
Maar goed, maak er lekker gebruik van dat je er nu misselijk van word, dan is het stoppen een stuk minder moeilijk en als ik het goed begrijp wil je toch graag stoppen. Succes! 🙂
Liefs,
mar