misselijk van Moeders voor Moeders-flessen

Hoi,

Ik ben nu 14,5 week zwanger en begin nu zo langzamerhand gek te worden... Ik doe al van vrij vroeg mee met MvM en in het begin had ik nergens last van. Nu sinds week 10 ben ik vaak misselijk, maar overgeven doe ik niet zoveel!
Heeft iemand anders ook last van de geur die uit de flessen van MvM komt? Er zit een conserveringsmiddel in dat heel sterk ruikt. Negen van de tien keer doe ik niet eens mijn urine meer in de fles, aangezien ik door de lucht uit de fles wel over ga geven.

Heeft iemand anders hier ervaring mee? En heeft iemand misschien tips waarmee ik de komende paar weken door kan komen?

groetjes
Sas

Hoi,

Toen ik zwanger was in  2006, had ik er in het begin ook geen last van.
Tot iets later in de zwangerschap en kon de geur ook niet meer verdragen.
Was blij dat ik ervan af was.
Tips heb ik niet..
Nog ff volhouden, succes!

gr kaat mv jaimey

Heel herkenbaar hoor! Ik had er ook erg last van.

Wat ik deed: de fles alvast even open zetten buiten het toilet, dan gaan plassen, kleren weer aan en daarna de urine in de fles gooien. Dan was de lucht grotendeels weg.
Oh ja, en niet met je gezicht er precies boven gaan hangen natuurlijk

Nog anderhalve week meid, succes!

Heel herkenbaar!
Mijn vriend leegde opvangbak nog weleens in bokaal, zodat ik het niet hoefde te ruiken. Verder deed ik wedstrijdje zolang mogelijk neus dicht houden.
Nog kleine 2 weken, dan zit het erop! Sterkte!
Groetjes Mira

hai lieve (aanstaande) moeders,

ik wil jullie effe persoonlijk bedanken dat jullie ook meedoen voor mvm!!!

dankzij jullie mag ik nu zeggen dat ik voor de tweede keer weer moeder word!!

effe een pluimpje voor jullie!

liefs mamsy

Heel herkenbaar,

Dit zou eigenlijk mijn laatste week zijn maar ben er 8 weken geleden al mee gestopt...
werd er echt ziek van en merkte dat ik gewoon niet meer thuis ging plassen omdat ik er zo misselijk van werd.
Dus helaas geen groot succes voor mij...

Hoi.

Voordat je de dop open draait je adem inhouden, dan dop eraf en urine erin doen, dop erop en dan pas weer inademen maar niet recht boven de bus. Je ruikt dan practisch niks, Heeft bij mij erg goed geholpen.

Groetjes Minke (35+5)

Terug
Bovenaan