misselijk voelen wanneer minder????

Hoi,

Naar he, die misselijkheid. Dan word je van mijn berichtje vast niet vrolijker. Ik ben nu 26+2 en nog steeds 24 uur per dag misselijk. Zit ook al sinds week 11 in de ziektewet om die reden. Als ik niet rustig aan doe, 's middags niet slaap en  's avonds niet op naar bed ga dan komt alles eruit.

Bij mijn vorige zwangerschap was het iets minder heftig dan nu (ietsje maar) en heeft het tot aan de bevalling geduurd. Ik had een snelle en makkelijke bevalling en voelde me daarna echt kiplekker.

Ik hoop voor jou dat het snel beter zal worden. De ha kan je eventueel Emasafene pillen of zetpillen voorschrijven. Bij mij heeft echter niks geholpen (ook voetreflextherapie en homeopathie niet helaas).

Kus Syl

he meid,

ik ''zit'' eigenlijk op het forum zwanger worden, maar ik kijk ook hier wel rond.

Ik ben ook elke keer 9 maand ziek, 24 uur per dag!

bij mijn oudste heb ik 13! keer in het ziekenhuis gelegen, ook wel emesefene gehad, niet geholpen. bij de 2e   de eerste 4 maand ziekenhuis in en uit, toen thuis met infuus, na 4 maand was ik nog wel heel erg misselijk,maar niet meer overgegeven, als ik weg ging, moest ik in een rolstoel, ik kon mij zelf niet douchen. vanaf de 7e maand  weer naar het ziekenhuis omdat ik wel weer moest overgeven toen!

nu zijn mij kids 5 en 6 jaar, dus bij een volgende zwangerschap kan ik beter "plannen" voor hulp met de kids en huishouden, omdat ze naar school gaan!

wat ik heb met de zwangerschappen is HYPEREMESIS GRAVIDARUM

ik hoop dat je hier wat aan hebt! ik ben ook te vinden op www.libelle.nl
op het forum gezondheid en welzijn onder hyperemesis gravidarum

groetjes en sterkte Tamara8

Ha meiden

Ik vond al dat ik zoveel misselijk was (de hele dag sinds het `begin ´
ergens), maar gelukkig houd ik wel alles binnen dus valt het wel mee
bij mij. Ik merk dat ik eigenlijk alleen niet beroerd ben als ik eet,
steeds een beetje eten is geloof ik wel een goede tip, ben alleen bang
dat ik dan teveel zal eten, dus houd het maar braaf bij drie keer eten
op een dag. Slapen doe ik veel, maar is ook niet altijd fijn, soms voel
ik me daarna juist veel vervelender. Sterkte!

Ze zeggen toch: zet 100 zwangere vrouwen naast elkaar, en ze voelen allemaal iets anders. Ik heb me de eerste 3 maanden 24 uur per dag hondsberoerd gevoeld. Ik geef erg gemakkelijk over, ben nu 7 kilo kwijt. Ik heb ook Emesafene gekregen, wat wel iets hielp.
Afgelopen zaterdag was de dag dat de eerste 12 weken voorbij waren. En als bij toverslag voelde ik me toen ineens veel beter! Het gaat nog lang niet goed genoeg om te werken (heb 3 maanden op bed gelegen), maar ik voel me anders. Ik kruip weer uit het dag omhoog!!
Alle trucjes (kleine hapjes eten, eten voor je opstaat, vanille vla, crackers, etc) hielpen bij mij trouwens niet.

Hallo ik ben claudia ben nu 7 weken zwanger en ben ook vanaf s'ochtends
toto 's avond misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar wel dat
gevoel. Als ik eet lijkt het minder te worden maar dat wil je dan
eigenlijk ook niet want dan ben je bang dat het juist verkeerd gaat.
Dus eet ik af en toe een liga tussendoor en drink dan water....maar
echt helpen doet het niet. Af en toe denk ik wel eens zou het toch niet
allemaal tussen je oren zitten....misschien denk je er teveel aan en
als je dat doet wordt het alleen maar erger

Bij mij was het na 12 weken aan het afzakken. Maar mijn moeder heeft 9 maanden boven de WC gehangen. Het wisslet echt per persoon en zwangerschap. 3 maanden is een standaard, maar lang niet altijd het geval.

Terug
Bovenaan