Misselijk... wat helpt?

Hallo allemaal,

ik was (ben af en toe nog steeds) ook erg misselijk, steeds een leeg gevoel,   maar niet weten wat ik wil eten, want als ik het al ruik, ben ik er alweer klaar mee!
Ik ben naar de acupunctuur gegaan en dat heeft mij echt heel erg goed geholpen!
Ik ben 's morgens nog wel misselijk en probeer dan in bed nog iets te eten en te drinken en als ik eenmaal op ben, moet ik meestal nog iets eten. De rest van de dag gaat het dan een stuk beter!
Ik kan het iedereen aanraden! Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen iets wazigs is, die acupunctuur, maar als je een goede acupuncturiste hebt, kan zij je duidelijk haar werkwijze uitleggen.

succes ermee! Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Ik ben ook bijna 24 uur per dag misselijk, op een vreemde manier.
Het komt zelden voor dat ik moet overgeven, maar heb dat gevoel wel. Mijn maag knort ook vaak, terwijl ik normaal eet, maar met tussendoortjes. 's Ochtends crackertje voordat ik opsta, haalt het gevoel niet weg.
Verder heb ik nergens geen zin meer in, huishouding, mijn uiterlijk intresseert me geen zier, ben met een cursus bezig waar ik geen puf meer in heb.
Maar dat komt denk ik ook alleemaal omdat ik zo mega moe ben. Ik kan de klok rond slapen, 5 min. in de auto en ik ben in dromenland (als passagier hahaha!), ik ga morgen wel even de dokter bellen, want ik heb géén zin om zo nog weken rond te lopen.

Groetjes van klagende ik.

Terug
Bovenaan