Misselijk

A

Anoniem

Guest
Ik voelde me vanmiddag echt beroerd. Zo misselijk dat ik weg ben gegaan bij een verdgadering. Nu heb ik dit weekend mijn NOD en dan ga je toch hopen he. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tussen mijn eisprong en NOD eigenlijk niets gemerkt, behalve dan dat ik zeker wist dat ik ongesteld werd omdat ik buikpijn had. Ik was helemaal in tranen dat ik niet zwanger was en twee dagen later nog niet ongi en veel plassen. Zwanger dus. Ook had ik een blaasontsteking en daarom moest ik veel plassen, daarna was dat over.
Dus voor alle dames die niets voelen, ik voelde niets en heb nu een lekker mannetje van bijna 10 maanden.
Maar nu ben ik dus misselijk en de vorige keer begon dat pas bij 8 weken zwangerschap. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Nog even afwachten dus.

Groetjes mama van Jesse

Hoi!

Ik was vanmorgen ook even heel erg misselijk, en ik heb mijn NOD ergens tussen 16-18 september. Stiekum wel een beetje blij.... Ik hoop het zo! We zitten dit weekend dus in hetzelfde schuitje ;) Hopelijk een shuitje dat nog 8 maanden blijft varen!

Groetjes,
julide

Hallo,

Ook ik heb waarschijnlijk dit weekend en anders begin volgende week
mijn NOD. Ik weet dit niet zeker omdat ik 2 augustus een miskraam heb
gehad. Ben nog niet weer ongi geweest maar eigenlijk hoop ik dat ook
niet te worden... Bij mijn eerste zwangerschap (mijn zoontje is nu 13
maand)   werd ik ook misselijk rond 8 weken. Nu word ik 's nachts
wel eens wakker en ga dan plassen. Als ik dan weer in bed ga liggen
word ik vaak erg misselijk.   Ook ik hoop dat dit een positief
teken is. Ook heb ik het gevoel dat mijn borsten strakker staan. Nog
niet echt gevoeliger , maar wel anders dan anders. Ik hoop voor jou en
de anderen dat je zwanger bent. Een spannend weekend dus. Wanneer ga je
testen?

Ik denk dat ik er tot de 24e mee wacht. Dan ben ik jarig en hoop
natuurlijk op een leuk cadeau.. Maar aan de andere kant als het
negatief is...

We zien wel. Succes!!

Groetjes Tamara

Hoi Julide en Tamara,

het houdt je toch bezig he als je NOD weer in zicht komt en helemaal als je  dan misselijk wordt. Nu is het vandaag weer over dus misschien toch een griepje.

Ik heb nu een beginnende blaasontsteking en dat had ik toen ik zwanger was ook net voor mijn NOD dus dat zet me nu weer aan het denken. Ik had al bijna aan de doktersassistente gevraagd of ze niet ook ff kon kijken of ik zwanger ben, maarja 3 dagen van te voren is wel heel vroeg om te testen.

Bij mijn zoontje had ik de ochtend na mijn NOD een positieve test (meteen een hele vette streep). Nu ben ik er wel minder mee bezig hoor, toen in ronde 8 en 1e kindje. Nu heb ik natuurlijk al een mooi mannetje rond kruipen.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen idee dat ik zwnager was (voor mijn NOD dan) want alles voelde normaal, dus dat zegt niet zoveel. Je kunt dus echt zwanger zijn zonder klachten.

Groetjes mama van Jesse

Hoi dropke...

Ik hoop dat het wel is omdat je zwanger bent. Zelf was ik afgelopen maand mega misselijk (2 weken lang) maar helaas precies op tijd ongi geworden.

Ik duim voor je...

Hoi Elisa,

balen zeg misselijk zijn en dan toch ongi worden. Als je zwanger bent en misselijk dan is het tenminste voor een goed doel.
Hopen dat het deze maand voor ons allebei raak is. Wanneer is jou NOD en hoeveelste ronde? (sorry ben nieuwschierig)
dropke mama van jesse

Hallo,

Spannende dagen he!! Maar volgens mij is het spannende voor mij al
voorbij. Vanmorgen had ik volgens mij een klein beetje donkerbruine
afscheiding. Echt maar een heeeel klein beetje. Je kon het amper zien.
Maar ja je bestudeert zo'n stukje wc-papier goed. nu hoop ik maar dat
het daar bij blijft..... maar ik denk het niet.

Jullie allemaal succes!!!

Groeten Tamara

He dropke en jolide,

Hoe staat het er bij jullie voor? Ik dacht gisteren ongi te worden,
maar nu nog steeds niks. Hoera!! We hopen dat dit zo blijft. Wel
vanmorgen moeten overgeven en nog steeds misselijk. Mijn buik rommelt
ook. Maar ik denk dat dit een virusje is. Voel me ook een beetje
belabberd!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie is.

Groeten Tamara

Terug
Bovenaan