A
Anoniem
Guest
Ik voelde me vanmiddag echt beroerd. Zo misselijk dat ik weg ben gegaan bij een verdgadering. Nu heb ik dit weekend mijn NOD en dan ga je toch hopen he. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tussen mijn eisprong en NOD eigenlijk niets gemerkt, behalve dan dat ik zeker wist dat ik ongesteld werd omdat ik buikpijn had. Ik was helemaal in tranen dat ik niet zwanger was en twee dagen later nog niet ongi en veel plassen. Zwanger dus. Ook had ik een blaasontsteking en daarom moest ik veel plassen, daarna was dat over.
Dus voor alle dames die niets voelen, ik voelde niets en heb nu een lekker mannetje van bijna 10 maanden.
Maar nu ben ik dus misselijk en de vorige keer begon dat pas bij 8 weken zwangerschap. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Nog even afwachten dus.
Groetjes mama van Jesse
Dus voor alle dames die niets voelen, ik voelde niets en heb nu een lekker mannetje van bijna 10 maanden.
Maar nu ben ik dus misselijk en de vorige keer begon dat pas bij 8 weken zwangerschap. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Nog even afwachten dus.
Groetjes mama van Jesse