Misselijk

Hoi Tamara,

goed dat je nog niet ongi bent en die misselijkheid ja, daar moeten we nog ff op wachten waar die vandaan komt.

Ik weet niet precies  wanneers ik ongi moet worden ik denk vandaag of morgen, maar we zien wel hopen dat het niet komt.

Gister ochtend een veel te vroege test gedaan en negatief. Ik wilde het graag weten want ik had een bruiloft, stel dat de test positief aangaf dan wilde ik echt niet drinken. Nu wel een biertje gehad maar rustig aan gedaan.

Wanneer is eigenlijk je NOD gister of weet je het niet?

groetjes mama van jesse

Hoi Dropke

Uh we zijn nu in ronde 4 voor nr 2 (nr 1 is nu 13 mnd)  en mijn NOD is uh... 29 september. Klustijd is weer daar .

Ha ha moest maandag naar de gyn, heb operatie gehad in verband met slecht uitstrijkje en kreeg uitslag (goed) zegt ie, je spiraal is ook verwijderd, wat gebruik je nu... ik niets.. zegt ie wil je zwanger worden  ik geloof dat het tijd is voor een lesje bloemetjes en bijtjes voor mijn gyn..

Succes!

Hoi dropke,

Balen zeg van die negatieve test! Maar ja, misschien geeft die binnenkort wel wat anders aan.

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. 2 augustus ben ik
gecurreteerd en daarna niet meer ongi geworden. Nu heb ik het idee dat
ik as dinsdag voor twee weken terug mijn eisprong heb gevoeld. Dus
daarvan uitgaand denkt ik dat mijn NOD tussen nu en volgend weekend
ligt. Spannend!! Heb jij al kinderen. Ik heb al een zoontje van 13
maand.

Nou ben benieuwd!! Nog even afwachten.

Groeten Tamara

Ha ha, stomme vraag of je al kinderen hebt. Zie nu net dat je afsluit als mama van jesse!!!

Sorry.

Hoi Elisa,

nou die gynacoloog mag inderdaad wel een lesje hebben. Goed dat de uitslag goed is, gefeliciteerd! Leuk joh al een kleintje van 13 maand spannend he zo'n tweede.

Hoi Tamara,

haha ik heb inderdaad al een geweldig mannetje. Jesse wordt overmorgen 10 maand. Leuk dat jij opok al een zoontje hebt.

Ik heb vandaag of gister mijn NOD. Tot nu toe nog niets te merken. Dusuh ben benieuwd. Spannend weer.

groetjes mama van jesse

Terug
Bovenaan