Misselijk ?

<p>Hoi dames ik ben zwanger ongeveer 7 weekjes </p><p>mij heb zo een moeite met eten van wegen de misselijkheid ik drink wel goed maar ik vind het maar lastig omdat alles was ik eet of trek in heb er misselijk van word en elke dag misselijk in me bed lig soms ben ik zelfs aan het hyperventileren.. heeft iemand misschien tips en ideetjes wat ik zou kunnen doen betreft het eten mijn dank is groot.!♥️??</p>

Het enige wat bij mij hielp was het eten van een groene appel. Telkens kleine stukjes zodat je maag niet meer is, daar werd ik nog misselijker van.

Op de heftige dagen kun je een suprimal reistabletje nemen. Dat heeft mij er echt doorheen gesleept! Gewoon te koop bij Kruidvat. 
Succes! X 

Je kunt bij je huisarts emesafene vragen. Zijn tabletjes. 
Verder kleine beetjes eten en zouden hazelnoten en gemberthee helpen. Bij mij niet, maar bij sommigen wel. 
Sterkte ?

Na 3 dagen niks binnen kunnen houden heb ik emesafene zetpillen gekregen. 1 dag 2 pillen en ik was ervan af. Ik ben sindsdien ook niet meer misselijk geweest, ik weet niet of het met de pillen te maken heeft of gewoon een gelukje. ? Sterkte!

Ik ben nu zo'n 2 weken beroerd (ben nu 8,2 weken) Maar sinds afgelopen weekend houd ik ook werkelijk waar niks binnen, zelfs geen slokje water. Ik heb gister emesafene zetpillen gekregen van de huisarts dus hoop dat die snel zijn werk gaan doen. 
Ik zou proberen kleine hapjes en slokjes te nemen en mocht dat echt niet lukken gewoon aan de bel trekken bij je huisarts.
Succes en beterschap 

Terug
Bovenaan