Misselijk ?

Ja klote he!!! Ik ben bijna 33 weken en ben het nog steeds.... Wil je niet ontmoedigen hoor haha, bij de meeste gaat het vanaf een week of 13-14 weg. 
Bij mij hielp gemberthee juist echt NIET. Ik moet er nog steeds niet aan denken of ik hang al boven de wc.... 
Bij alles wat je wel kan eten en binnen houden geldt wel, tenminste in mijn geval, neem hele kleine hapjes en doe er lekker lang over. Zo lang ik eet, is er niks aan de hand. Maar vooral in die eerste weken hield ik het bij hele vlakke smaken. Denk aan crackers met dun laagje smeerkaas, vanillevla, roomijs (zalig, hielp zooooo goed tegen de misselijkheid) en dan dus echt met een theelepel hapjes nemen. Maar ook meloen deed ik goed op. Avondeten kon ik enkel wat rijst verdragen en eventueel beetje groentes. 
Sterkte!!!!

Hoe gaat het nu met je?
Ik heb vanaf het eerste moment last van misselijkheid en overgeven. De tips die ik kreeg waren ieder half uur een beetje eten en ook in kleine hoeveelheden tegelijk drinken. Meteen als je wakker bent iets eten of drinken (mijn man brengt iedere ochtend ontbijt naar boven). Experimenteren met warm en koud eten en drinken. Ik eet iedere dag een waterijsje omdat dit voor mij werkt (drinken komt er namelijk ook gewoon uit) Voorzichtig uitproberen wat wel/niet werkt, zolang het maar iets is wat je binnen kunt houden. Omdat ik in een week 5 kilo ben afgevallen kreeg ik emesafene (zetpillen), dit werkte heel even maar is geen wondermiddel. Als het echt niet vol te houden is zou je hier naar kunnen vragen. Ik las al in een reactie van iemand anders dat het voor haar goed werkte :) heel veel sterkte!

Vanaf het begin al super misselijk. Nu na 33 weken nog steeds. Niet een goed vooruitzicht maar bij mij helpt omeprazol. Kun je bij de Kruidvat kopen en helpt je maag ontspannen door minder zuur aan te maken wat je weer misselijk maakt. Succes!

Terug
Bovenaan