misselijk..

A

Anoniem

Guest
sorry wilde dit even kwijt.. ben sinds een half uur opeens vreselijk misselijk, wil niet gelijk denken dat ik zwanger ben.. want anders is de teleurstelling zo groot straks..

maar wat moet ik hier nou mee ben echt bijna noooit misselijk ( ja als ik in pretparken ben haha )

sorry dat ik jullie zo lastig val maar moest t even kwijt

Liefs Iris

Hoii,

Vervelend als je hier verder nooit last van hebt!
Kan het niet zijn dat je misschien iets verkeerds hebt gegeten?
Misschien ff een paar daagjes aankijken en er  een testje tegenaangooien!?

Liefs, Maaike

ja dacht ik eerst ook, maar heb niets anders dan anders gegeten en ik ben ook wel iemand die goed naar de houdbaarheids datums kijk.. ik zit nu 3 dagen voor mijn nod..

Hmm das wel raar dan! Misschien even afwachten.. En zodra de RD's wegblijven gelijk een testje doen!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, kzou t anders ook niet weten sorry!

En als je het niet vertrouwd kan je altijd ff naar je huisarts gaan he!?

Succes!

weet je wat het is?

we zijn bijna een jaar bezig, en t klinkt mischien stom maar ik durf haast ook niet meer te hopen dat t raak zal zijn, soms denk ik even onze tijd komt nog wel..  
maar dat is dan van korte duur en heb ik zoiets van ja je gaat gewoon weer ongi worden..

Liefs een verdrietige Iris

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2007 17:05:54'));

Ohh meid wat sneu voor jullie dat je al een jaar bezig zijn! Ik snap, (ik ken het zelf alleen niet) dat je het dan inderdaad niet meer durft te hopen dat het deze keer wel raak zal zijn!

Ik hoop het echt zooo voor je, dat het deze keer anders is!
Kop op!
Kijk het nog eventjes aan, en ga anders gewoon naar de huisarts!

Liefs, Maaike.
Succes!

mijn man en ik hebben besloten om na de zomer een afspraak te maken met ha, dus we kijken het nog even aan,

maar wat gek is hij zegt tegen mij ik heb zo gevoel dat je zwanger bent, je gloeit helemaal.. ( en hij had nog wat anders gezien haha)

terwijl hij juist zo iemand is van nou wacht je nod maar af en dan zien we t vanzelf wel

vandaar dat ik gewoon even niet meer weet,

Terug
Bovenaan