misselijk..

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2007 17:11:36'));

Inderdaad wel verstandig om na de zomer toch maar even een afspraak bij de ha te maken. Misschien valt het allemaal wel mee joh..

Misschien heeft je man dan toch wel een voorgevoel dat je inderdaad zwanger bent.. zou toch mooi zijn! Maar maak je niet al te gek. Wil je niet teleurstellen, maar anders valt het des te meer tegen!
Kijk het eventjes aan, en doe een testje dan weet je het zeker!

Ik zal voor je duimen meid!!!

nee dat wil ik ook inderdaad niet doen.. heb al vaker gehad dat ik dacht zwanger te zijn en t niet zo bleek,

maar heb deze maand zulke andere klachten wat ik voorheen nog nooit gehad heb behalve 2 maanden geleden.. was toen 3 dagen overtijd dus deed ik een testje,

ja hoor licht positief!! harstikke blij natuurlijk, kreeg ik die avond flinke buikkrampen en werd ik ongi..

en ik ben echt blij met dit forum, dat ik gewoon even lekker alles van me af kan schrijven.. dat lucht meestal wel op,

dus meiden HARSTIKKE BEDANKT dat jullie mijn gezeur willen aanhoren!!

Hallo Iris,

Ik hoop echt voor je dat het raak is hoor! Ik ben ook met vlagen misselijk, maar niet heel erg dat ik moet overgeven zeg maar. Vandaag mijn NOD en ze zijn er nog niet!! Ik ga morgenvroeg testen als ze er nog niet zijn tenminste. Ik duim voor je dat de RD wegblijven. Heb je trouwens nog pijnlijke borsten ?

Liefs Yvonne

ooh wat goed om te horen dat de duiveltjes er nog niet zijn..
je laat wel horen wat de uitslag is he?

ja me borsten zijn net 2 ballonen en enorm gevoelig,
ook opgeblazen gevoel in mijn buik
heb helemaal geen pukkels normaal wel als de devils in aantocht zijn ( huid is zo gaaf als een perzikje )

misselijk, niet overgegeven..
en steekjes

pff wat moet ik er nou van denken..

Vervelend zeg die onzekerheid! Het kan altijd weer twee dingen betekenen.
Gevoelige pijnlijke borsten heb ik ook nog, af en toe ongiklachten, maar het komt niet ?!
Ik heb het warmer dan anders. Heb je het ook warmer dan anders ?

Raar hoor dat jij anders nooit misselijk bent en nu wel, ik hoop echt dat het betekend dat het raak is!!!

Liefs Yvonne

Natuurlijk willen we je gezeur aanhoren! Het is juist fijn als je hier op dit forum over alles kunt praten!!!!!! Dus we hebben nog lang geen genoeg hoor van je gezeur hihi!!

Ik hoop echt dat het deze keer wel raak is! Zal zo hard voor je duimen..
Voor je NOD heeft het nog niet zoveel zin he om te testen?
Ik zou zeggen, zodra je overtijd bent gelijk testen, dan weet je gelijk of je zwanger bent of niet..
Ik hoop het echt voor je!

ja dat heb ik ook! vooral s'nachts.. pyama aan pyama uit, deken eraf deken weer op ebd pff ( en  meer zweten )

Terug
Bovenaan