misselijk??

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

weer eens een vraagje was vrijdagavond misselijk zaterdag helemaal niet, zondagmiddag weer wel en Maandag ook niks en nu weer wel het is nu dinsdagochtend.

Ik kan wel gewoon eten, maar heb het idee als ik boven de pot ga hangen dat ik het niet binnen kan houden, sorry voor mijn woordkeus.

Verder wat moe, dat was het eigenlijk wel.......moet volgende week vrijdag ongesteld worden of woensdag ik weet na de pil nog niet mijn cyclus helemaal.

groetjes moi28

Ik was gister ook misselijk en vandaag ook. heb ook last van maagzuur en veel boeren.
Gister had ik een druppel in mijn onderbroek zitten beetje roze/bruine kleur. Normaal heb ik dat op mijn laatse dag van mijn periode of de dag erna, zo zag het eruit zeg maar.
maar ja vorige periode was ik ook misselijk en was er ook nix.
Lichaam kan je goed voor de gek houden...

Hai moi28,

Ik het zelfde alleen ben ik wel
elke dag misselijk alleen niet altijd
s'ochtend maar ook wel eens s'middags
of s'avond heel verschillend niet echt het
gevoel dat ik moet overgeven maar wel een
brok in de keel zeg maar!!En ik heb overal jeuk!!!
Me tepels jeuken en doen zeer me borsten
doen pijn niet altijd maar wel als je ze stoot.
Ik heb denk ik ook me nod volgende week.

Ik weet het ook niet omdat  ik 10 aug met de pil
voor het laats ongi ben geweest en veder niet.
Maar ik heb wel 16 sept me ei gevoeld.

Suc6 met wachten.....

Groetjes Belinda

Het lijkt wel of er met de dag meer klachten bij komen.
Darmen borrelen,veel scheetjes laten sorry .
En het lijkt wel dat me borsten met de dag groeien.

xxx belinda

Hallo allemaal,

Ik heb ook beetje rare klachten, ze zijn niet op de voorgrond aanwezig. Tis niet dat ik boven de plee hang maar ben wel misselijk, 's ochtends en 's avonds vooral. Ook heb ik gevoeligere borsten en lopen er wat aders overheen sinds een aantal dagen. Volgende week maandag heb ik mijn NOD. Ben erg benieuwd.

Durf niks te hopen, en probeer me te temperen door te denken... (is mijn eerste ronde pas) 1e keer raak 'kan niet', dit is de eerste keer dat ik zo secuur alles in de gaten houd enz. enz.

Even afwachten, zou wel leuk zijn volgende week dinsdag zouden we de test doen en dan is mijn vriendje jarig... een mooier cadeau kan hij zich niet wensen.

Hou me allemaal op de hoogte van jullie klachten dan kunnen we vergelijken...

Liefs,
Miepzzz

PS. Ook heb ik ineens veel meer last van hele vloeibare afscheiding (kan niet mijn eisprong zijn)... hmmmzz...

hoi allemaal,

ik zeg: alledrie zwanger!
spannend hoor!
hopelijk klopt mijn gevoel ook echt en kunnen jullie na volgende week een rondedansje maken.
Ik zal voor jullie duimen!!!!!

Liefs Gwen.

Ik had tussen de middag weer zo'n druppel(die ik al eerder beschreef)  in mijn onderbroek zitten. geen idee wat t is.. Vandaag weer last van maagzuur en vanmorgen misselijk. En verbaas me er over hoeveel ik naar de wc ben geweest vandaag haha

hallo,

Tja Gwen, ik hoop dat je gelijk hebt we wachten rustig af.

Behalve van wat ik eerder schreef ik nergens last van heb geen innessteling bloeding gehad (nog niet) maar die hoef je ook niet altijd te krijgen wel?

Maar misselijk ben ik nog steeds bleh al de hele dag......Nou ja als ik eind volgende week niet ongesteld ben dan test ik wel. Zou wel raar zijn we zijn pas bezig met ronde 2 hihihi

Bedankt voor jullie reactie's alvast en ik ga net als Gwen voor iedereen duimen

Terug
Bovenaan