misselijk??

Hé!

Ja dat zou mooi zijn he... allemaal zwanger, nou, ik durf niet te hopen. Ik heb trouwens geen maagzuur ofzo gewoon een sluimerend misselijk gevoel wat de kop op steekt, zere borsten als ik ze aan raak enz.

Maar goed... Nog even geduld! Ik hoop zo dat ik kan dansen, dan doe ik een dansje voor iedereen op dit forum!

Duimen allemaal en laten we afspreken dat we de 'einduitslag' ook hier even communiceren.

Veel liefs,
Miepzzz

Hallo,

Ik hoop ook dat ik volgende week een vreugde
dansje mag doen en doe ik het wel zo hard
dat we allemaal zwanger mogen zijn.
Ik heb volgens mij met de dag meer dingen
zo lijkt het dan he!!!!!
Zere borsten en jeukende tepels alles jeukt....
misselijk ik zag vanmidag in eens aarders over
me borsten lopen en ik heb het idee dat ze toch groeien...

Het zal wel raar zijn nu al zwanger in ronde 1.
Laten we hopen op naar een vruchtbare maand.

Groetjes Belinda

ja ik laat zeker horen wat de uitslag is..

Jullie ook????

Groetjes Belinda

Ik had gister ook bijna hele dag buikpijn. zowel steken als kramp. Kan dat ermee te maken hebben?

Hoi gordijntje,

Ik had vanmorgen ook last van steken.
En wat denk je wat toen ik naar de wc
ging bij het afvegen een klein beetje
bloed maar nu helemaal niets meer.
Wel de bekende klachtjes maar geen
steken dus wie weet hoort het er wel bij..

Groetjes Belinda

He hallo,

Vandaag hier geen bijzonderheden, wel moe maar verder eigenlijk niet meer zo misselijk gister aan het begin van de avond was het over en nu nergens last van.
Dus ik twijfel nu of het wel raak is......of zou je van de misselijkheid in het begin nog niet dagelijks last hebben?

Wel aan de hele dag jeuk aan een borst rechts om precies te zijn en krabben helpt niet.!!

Nou we zien wel en als iemand antwoord op mijn vraag heeft dan hoor/lees ik dat graag.

Groetjes Moi28

Ik heb twee maanden terug ongeveer hetzelfde gehad.
Vanaf de dag van de innesteling was ik misselijk.
Na drie dagen kreeg ik kramp en buikpijn
Twee dagen later had ik nergens mee last van.
Paar dagen later werd ik ongesteld.

Ik vermoed dat het eitje bevrucht was, zich heeft ingenesteld, maar dat het niet gehouden heeft. Dit komt wel vaker voor.

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 14:08:37'));

Ik heb twee maanden terug ongeveer hetzelfde gehad.
Vanaf de dag van de innesteling was ik misselijk.
Na drie dagen kreeg ik kramp en buikpijn
Twee dagen later had ik nergens mee last van.
Paar dagen later werd ik ongesteld.

Ik vermoed dat het eitje bevrucht was, zich heeft ingenesteld, maar dat het niet gehouden heeft. Dit komt wel vaker voor.

Hoi Deedee,

Ja maar ik ben als sinds vrijdag om de dag misselijk......dus wie weet is die misselijkheid niet constant ik heb pas volgende week mijn nod. We wachten af.

Groetjes moi28

Terug
Bovenaan