Misselijk

Ik werd vanaf week 9 goed misselijk. het enige dat hielp was goed eten en veel rusten. Lollies en cola hielpen ook goed. Zenuwen en het druk hebben zorgden voor meer misselijkheid. Ook vet eten en vlees maakten me kotsmisselijk. (maar ik had wel veel zijn in mc donalds! Als ik echter alleen al in de buurt kwam ging ik over mn nek!)
 
Ik in ieder geval niet. Maar wil je dit echt van "iedereen" weten?? grapje. Ben je bang dat je misselijk wordt of ben je het al? Ik lees in ieder geval ook heel veel verhalen van vrouwen die weinig of zelfs helemaal geenklachten hebben. Dus wie weet hoor jij tot die gelukkigen! Succes
 
Ik ben niet veel misselijk geweest, eigenlijk alleen als ik heel erg moe was (na een drukke dag op het werk of zo), en heb slechts 1x gebraakt.
Wèl heb ik de eerste 3-4 maanden van de zwangerschap heel veel last van vermoeidheid gehad, ik voelde me soms net een bejaarde!
En ook was mijn eetlust duidelijk anders, sommige dingen die ik voorheen lekker vond lustte ik niet meer terwijl ik ook soms een onbedwingbare zin in het een of ander (in mijn geval voornamelijk paprika-chips) kon hebben.

Zo zie je maar, het is voor iedereen anders.

N.
 
Hoi, ik zit nu ook in de 5e week van mijn zwangerschap. Moet zeggen dat ik (nog) niet last heb van misselijkheid. Wel een beetje een weeig gevoel als ik wakker wordt. Verder wel alle tekenen. Zere borsten, wat krampen in de onderbuik, onzettende opstipatie en last van aambeien. Maar dit alles neem ik voor lief....

 
Hoi, ik ben van de 7e week tot nu misselijk geweest en heb heel veel overgegeven. Zo erg dat ik niet meer normaal kon functioneren. Nu heb ik van de huisarts cyclizine gekregen en dat helpt geweldig. Ik voel me geweldig en kan eindelijk van mijn zwangerschap genieten. Ik ben nu 12 weken zwanger.
Succes ermee!!!!
 
Hoi, ik zit in de 14e week van mijn zwangerschap en ben dus bijna al een maand kots misselijk. Maar het gaat de ene dag beter als de andere. Maar het is voor iedereen weer anders. Succes ermee. Trouwens als je geregeld een beetje eet gaat het al gauw beter. Tenminste bij mij helpt het op z'n tijd.
Anders raak ik ook aan de cyclizine. Misschien een idee.
Succes verder
 
Terug
Bovenaan