Misselijk

ik werd vanaf week 8 of 9 super misselijk.
en wat leidt tot overgeven was je vraag??
hahaha grappig. maar bij mij kwam het gewoon met golven eruit. spontaan.
 
Ik ben morgen 6 weken en ben al 2 weken bijna non-stop misselijk, tot aan m'n keel toe. Overgeven heb ik alleen gedaan als ik echt verkeerd heb gegeten (1x indo en 1 x shoarma). Doe ik voorlopig dus niet meer. Lekker licht verteerbaar voetsel en veeeeeel drinken.

Groetjes
Miranda
 
Ik ben nu in de twaalfde week van eerste zwangerschap. Ben vanaf de vijfde week letterlijk kots- en kotsmisselijk geweest. Alles wat ik dronk, want eten deed ik op een gegeven moment gewoon niet meer, kwam er linea recta weer uit. Tijdens ziekenhuis opname Emesefane gekregen van gyneacoloog gekregen. Ik heb er veel baat bij gehad, ben nog wel wat misselijk vooral nu met die hitte, maar kan wel wat eten en drinken binnenhouden. Van de arts kreeg ik ook de tip om gember te eten, bij mij geen effect gehad, maar veel vrouwen schijnt het te helpen, zou het dus zeker proberen. Nou, mijn eerste drie maanden zijn bijna om, dus als het goed is wordt de misselijkheid vanaf nu alleen maar minder. Fijn, want dan ik er nog meer van genieten dan nu,
en voor de andere dames; aan alle kwaaltjes komt een einde, we doen het voor een prachtig doel,

groetjes....
 
Terug
Bovenaan