Misselijk

Wat is er mis met " appreciate that" ? Dat is toch altijd nog beter dan mensen die hier uitdrukkingen uit de engelse taal gebruiken en die dan compleet fout spellen (of mensen die hun eigen taal niet beheersen). Daarbij komt dat het hier over zwangerschap gaat, niet over het gebruik van taal.

Barbarella, you go girl! Anyway, ik ben zelf helemaal niet misselijk geweest en nu ruim 38 weken in verwachting van een zoon. Vandaag CTG gehad en hij doet het uitstekend en is ook aan de grote kant. No complaints here!

groetjes, Jane 38+2
 
Amen, Jane :p dank je.
Ik zit me ook altijd dood te ergeren aan mensen die spelingsvauten ;) maken en dan bijdehand doen. En ik vind het soms juist wel wat cools hebben om tussendoor Engelse woordjes/termen te gebruiken!
Lekker boeiend...

En Jane heel veel succes, zo in je laatste weken :) Spannende tijden man.
Ik ben nog aan het begin, maar voor mij is het ook best spannend, vooral tot 3 maanden weet je wel! Ik hoop dat alles goed gaat. Hou me op de hoogte okay ehm okee? ;)

Liefs
 
Dit stond op http://www.babyplein.nl/misselijk.asp


Is het echt normaal? Ja. Onderzoek toont aan dat 60 tot 80 % van de zwangere vrouwen symptomen van misselijkheid ervaren. Dit is juist een teken dat je lichaam de juiste hormonen produceert om een gezonde zwangerschap in stand te houden. Het is zelfs zo dat onderzoek laat zien dat vrouwen die wel last hebben van misselijkheid minder kans hebben op een miskraam.Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook genoeg vrouwen die een gezonde baby op de wereld zetten zonder ooit van enige symptonen last te hebben.
 
hoi hoi....

even een berichtje....
als eerst waar maken sommige mensen zich druk om??met hun geklaag over verkleinwoordjes engelse woordjes goed gespelde woorden enz enz enz haha...volgens mij ging het hier om advies geven en vragen...

anyway...ik ben nu 10weken zwanger van ons 1e kindje..(ben 20jaar oud btw)
en ik ben de hele dag doodziek....
mijn dag begint met overgeven en ik rol overgevend en doodmoe mijn bed in...

tegen mij is ook gezegd dat ik me niet al te druk moet maken....
hoe zieker hoe zwangerder zeggen ze hier...

als je nergens last van zou hebben zou je je druk maken ofdat alles wel goed was..
haha tenminste ikke wel...

maarjah kword dus ook ziek van alle geurtjes in en om huis....
zoals mn hondjes.....de wc....wasmaschine....koffie!!....gehakt...benzine enz enz enz



succes met je zwangerschap!
groetjes nathaly
 
Terug
Bovenaan