misselijk

hallo, ik ben zonneke..

ik heb woensdag nod, maar dit weekend al echt positief getest..(3x hahaha)

(is dat niet vreemd, zo snel??)

verder ben ik echt misselijk..iemand tips???alvast bedankt!
 
hoi zonneke,

ja je kan voor je NOD al positief testen,ik wist dat dit al 4 dagen
ervoor kan nou jij 5 je hebt ook vrouwen waar ik er een van ben die pas
na twee weken positief testen.

ja en wat het misselijk zijn betreft:sommige vrouwen leggen een cracker
op hun nachtkastje zodat ze eerst wat eten s'morgens voordat ze uit bed
stappen en je moet allemaal kleine beetjes eten ipv drie grote
maaltijden.



groetjes dollie

 
Hoi,
Die misselijkheid is inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend. Ik ben er nu gelukkig (bijna) van af. Wat bij mij hielp, was na het eten van iets een pepermuntkauwgom te kauwen. Ik werd namelijk vooral misselijk na elke keer eten. Hoop dat het helpt.
Groetjes Ivy
 
Hey Zonneke..

Ik teste twee dagen voor mijn nod positief... toen ik bijna 6 weken was begon ik misselijk te worden, ben nu bijna 7 weken en heb 24 uur per dag last van misselijkheid... soms is het ff weg als ik wat gegeten heb maar dan komt het in alle hevigheid weer terug... Doordat ik ook nog veel last heb van moeheid, hoofppijn  en van mijn darmen lig ik heel veel op de bank... maargoed... het is voor een heel goed doel en hopelijk is het na de eerste maanden over...

van harte met je zwangerschap en geniet ervan..
Wanneer ben je uitgerekent? Ik op 24 mei 2006...

liefs Bats
 
Hallo!

Ik heb zojuist mijn 1e echo gehad, ben 10 weken en 2 dagen. En of het zo moet zijn, vanaf vandaag ben ik niet meer misselijk.
En dat was ik behoorlijk kan ik je vertellen. Ik at 's ochtends voor ik wat ging doen een cracker en dan ging het nog maar redelijk. Rond de middag weer ontzettend misselijk tot kokhalzen toe. bah. Maar met een crackertje ging het bij mij elke keer weer weg.
Voor de rest at ik gewoon alles (heb alleen de neiging om veel meer te eten.... haha).

Ben benieuwd hoe het jou vergaat. Wanneer is jouw uitgerekende datum?

Groetjes,
Annemiek
 

Hoi Zonneke!

Ik ben nu 25 weken zwanger en ik wil je niet ontmoedigen hoor... maar ik ben   nog steeds s'ochtends nog wel is misselijk, tot gal spugen aan toe! Al is het wel zo.. dat als ik dat gehad heb, en daarna wat eet, dat het meteen weer over is!

Het is wel veel minder hoor dan in de eerste maanden. Die waren echt niet te harden voor mij. Elke dag de hele dag misselijk en overgeven. Bah!

Ik heb wel van iedereen adviezen gehad, van een glas cola zonder prik voor je opstaat, tot een cracker met thee. Beschuit voor je opstaat...van alles. Je kan het natuurlijk altijd proberen!

Succes ermee,

Kus Bren.
 
Hallo Zonneke,

Ik was ook misselijk in het begin. Hoefde gelukkig niet te spugen, maar voelde me wel vaak beroerd. Ik had altijd ontbijtkoek bij me. Ik vond dat wel prettig, overal in huis lag ontbijt koek, in elke tas. Als ik dan misselijk was nam een plak ontbijt koek en dan ging het weer even wat beter. Ik moet denk ik wel zeggen dat er helaas niet veel aan te doen is en het er bij hoort,maar elke beetjes helpen toch!

Fijne zwangerschap verder.
groetjes kirsten
37w5d
 
Terug
Bovenaan